Ideal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Terminator Die Hard Lethal Weapon The Exterminator Punisher Predator Total Recall Endret 3. mars 2011 av Ideal Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Shawshank Redemption Cast Away Forrest Gump Batman Begins The Dark Knight Pulp Fiction Requiem For A Dream The Silence of The Lambs Raiders of the Lost Ark Star Wars IV-VI Die Hard 1,2 Lethal Weapon 1,2 Rocky I,II,III,IV Rambo I,II,III The Hangover Old School Anchorman Superbad 40 Year Old Virgin Knocked Up Bruce Almighy I Love You Man The Other Guys Shrek 1,2,3,4 Toy Story 1,2,3 Ice Age 1,2,3 Madagascar Megamind Despicable Me Blade Runner Pirates of The Caribbean 1,2,3 Lord of the Rings 1,2,3 Spider-Man 1,2,3 Iron Man 1,2 Batman 1,2 Due Date I Am Legend Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Rocky II,III,IV Rambo II,III Bruce Almighy I Love You Man Shrek 2,3,4 Toy Story 2,3 Der har du jo lista opp noen av de dårligste filmene noensinne. Så Rambo II om igjen her om dagen, og fyttirakkern så dårlig den filmen faktisk er. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Rocky II,III,IV Rambo II,III Bruce Almighy I Love You Man Shrek 2,3,4 Toy Story 2,3 Der har du jo lista opp noen av de dårligste filmene noensinne. Så Rambo II om igjen her om dagen, og fyttirakkern så dårlig den filmen faktisk er. Liker dem alle jeg Riktig nok har jeg ikke sett Shrek 3 og 4.. Har ikke sett denne tråden på en stund. Glemte faktisk at jeg lagde den. Har sett 94,5% av alle filmene som er nevnt i denne tråden og har bestilt de jeg ikke har sett. Fortsett med gode forslag Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Rocky II,III,IV Rambo II,III Bruce Almighy I Love You Man Shrek 2,3,4 Toy Story 2,3 Der har du jo lista opp noen av de dårligste filmene noensinne. Så Rambo II om igjen her om dagen, og fyttirakkern så dårlig den filmen faktisk er. På hvilken måte er Toy Story 3 en dårlig film? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå