HesteHoven Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som kan gi meg tre raske gode filmer. Gjerne litt lange, dype, morsomme, innviklede, actionfylte filmer som man ikke sovner under. Ikke noe skrekk eller kjedelige filmer. Nevner ikke filmer jeg liker fordi det fjerner litt av morroa. Skal ha en film-maraton med noen folk idag / inatt og har alerede to filmer. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 88 minutes lord of war Underworld Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 88 minutes lord of war Underworld Sett dem Setter pris på svar og er gjerne mottakelig for flere Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hero House of Flying Daggers Curse of the Golden Flower Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ronin Wasabi 21 Leon the Pro Lenke til kommentar
Tamber Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Pulp Fiction Snatch Death proof Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Irobot Fight Club Inglorious Basterds Die Hard 4 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I am Legend Bad Boys 2 2012 (den er kanskje ikke den beste, men når ting setter i gang så blir det ikke stille på en stund) A sound of thunder Timecop 2 AvP Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 2012 var faktisk en positiv overraskelse for meg? Jeg digga den. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 You don´t mess with the zohan (Beste film jeg har sett!!!) Coming to America (litt gammel, men fortsatt drit bra!) Iron man Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I Saw The Devil For en film!! koreansk dog, men me engelsk\norsk tekst går det helt fint. Requirem of a dream Possession lavbudsjetts film, men helt ok. Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) du spurte om raske filmer xD 3 Raske menn hehe... men, Inception, må følge me fra begynnelsen. Hvis du ikke har sett sahara så vil jeg sterkt anbefale denne også Endret 2. mars 2011 av lordlappy Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke noe skrekk eller kjedelige filmer. Hvem anbefaler kjedelige filmer? 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Cinderella man. American Gangster. Fritt Vilt. Vet dog ikke om de kvalifiseres til raske filmer.. Men gode er de! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Avataren min: 9. Ja. Filmen heter 9. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke noe skrekk eller kjedelige filmer. Hvem anbefaler kjedelige filmer? Det er jo veldig individuelt hva man annser som kjedelig. En film jeg kan anse som fantastisk bra, kan mange andre hate. Anyways. Hva slags sjangrer er dere ute etter, og ser dere mye på film ellers? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ooh ooh, glemte Wall-E, genial film Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er jo veldig individuelt hva man annser som kjedelig. Ergo finnes det ikke en eneste film man kan anbefale ifølge trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå