Firelude Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei folkens ! Jeg kobler min laptop til tv'en og skal da bruke den som skjerm "2" eller ? Jeg får kun opp skrivebordet på tv'en uten at ikoner eller noe annet følger med til skjerm "2"....pussig....sikkert noe enkelt...som vanlig.. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 På skjerminnstillinger står den som "extend desktop" eller "utvid skrivebordet...". Du må velge "Clone" eller "klon" :o) Lenke til kommentar
Firelude Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 På skjerminnstillinger står den som "extend desktop" eller "utvid skrivebordet...". Du må velge "Clone" eller "klon" :o) Hei , og takk for svar ! Men jeg mulighet for "utvid skrivebordet" , men har ingen mulighet for "clone" . Har ikke noen funksjon ( har ikke funnet noen ) som forteller noe om "clone" . Pussig...når jeg "identifiserer" så får jeg 1 tallet på laptop'en og 2 tallet på tv'en . Jeg antok da at alt som var på skrivebordet og musbevegelser skullefølge med... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du skal se en film kan du bare "dra" windows mediaplayer (eller favorittspilleren din) å dobbeltklikke for fullskjerm. Setter du tv'n som '1' vil startmeny og oppgavelinje komme på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå