Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deprimert etter spontanabort - Noen som har opplevd det samme?

bellabulla

Anbefalte innlegg

Hei.

Nylig fant jeg ut at jeg var gravid. Vi bestemte oss for å beholde til tross for ung alder, men så spontanaborterte jeg. Jeg skrek litt i starten, men det gikk fort over. Jeg begynte å bli sliten og apatisk istedet for lei meg, så legen sykmeldte meg. Nå er jeg på min 3dje måned med sykmelding, og depresjonen tar mer og mer over. I tillegg føler jeg meg totalt erstattet og lite satt pris på på jobb da sjefen 3 dager etter sykmeldingen ansatte en ny person med min prosenstilling. Jeg får ikke til å møte opp på skolen, er livredd for å stryke på eksamen og bli forsinket enda et år. Jeg ser absolutt ingen grunn til å stå opp, og jeg kan sove tre dager i strekk for å slippe å tenke på skolen. Jeg spiser nesten ingenting, og klarer ikke snakke med folk. Jeg er ikke trist i det hele tatt, bare likegyldig, apatisk og sliten. Jeg føler ikke glede eller sorg, ingenting. Fremtiden ser mørk ut, og jeg gleder meg ikke til noe. Jeg kjenner at jeg ikke gidder den kampen om å finne en ny psykolog, ta tid til å stole på vedkommende, fortelle alt på nytt og ta tak i det. Jeg er så sliten at jeg bare ikke gidder.

Har noen opplevd noe lignende, hatt noen erfaringer de vil dele? Jeg føler jeg sliter..

Endret av bellabulla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...