Lyspaere Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Håper så sykt at MJS og Eldar tar noe i dag, i mine øyne vil det være en medalje som vi da får inn uten å ha trodd det, som hoppguttas sølv. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det hadde vert utrolig morro om noen andre enn Petter hadde tatt medalje. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er stor sjangse for det, ettersom petter ikke skal gå. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hadde vært utrolig morro med Eldar-gull i dag. Leser at han tenker å holde igjen litt i de tøffeste bakken, og kjøre på i de lette partiene. Ingen dum plan det. Heia Eillar! 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bauer, Cologna, Richardsson, Olsson, Eldar, Martin og en par russere kan nok vinne. Glemmer sikkert noen nå også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tipper Vylegzhanin vil være med å prege løpet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hadde vært utrolig morro med Eldar-gull i dag. Leser at han tenker å holde igjen litt i de tøffeste bakken, og kjøre på i de lette partiene. Ingen dum plan det. Heia Eillar! Jeg og tror at Eldar vil komme ut sterkt i dag. Synd Mosvikingen ikke er med ... Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg og tror at Eldar vil komme ut sterkt i dag. Synd Mosvikingen ikke er med ... Hvorfor det? Northug ville bare vært listefyll i dette løpet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nei faen! Forbanna drittradio! Ikke mist sendinga nå Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ser ut til at svenskene ikke har verdens beste ski i dag heller. og der konstanterte Alsgaard det samme Endret 1. mars 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror Eldar er sulten på gull ... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Herlig start av både MJS og Eldar! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 MJS og Rønning med god start på 2.2 km Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg får ikke sett det på tv eller nett-tv. Hvordan ser Rønning ut? Gikk han ut for hardt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå