Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Da er det tid for en av klassikerne, bokstavelig talt. Her er det duket for norske gullhåp som Eldar Rønning og Martin Jonsrud Sundby. De andre guttene på det norske laget er nok dessverre for svake til å kunne hevde seg helt i det ypperste sjiktet. De norske deltakerne og dems startnummer: 51 Sjur Røthe 52 Petter Eliassen 70 Martin Johnsrud Sundby 71 Eldar Rønning Mitt personlige håp for morgendagen er at Eldar går sitt livs løp, tar inn MJS og sammen går de inn til gull og sølv. Evt: Så lenge Eldar vinner er mitt håp innfridd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du må vite en ting, jeg elsker entusiasmen din. Blir tøft uten Petter. MJS burde ta medalje, jeg har høye forventninger til han! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir spennende å se hva Sjur får til. Ble ganske imponert i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Satser på Eillar her ! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Har trua på Eldar, hadde vært morsomt om han og MJS klarer å hevde seg helt der oppe. Edit: Men tror det blir veldig jevnt. Bauer er en mann å se opp for, Rickardsson også. Endret 28. februar 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mine innlegg... Gleder meg, men tror kun på norsk bronse. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er nok noen svært sultne svensker som skal ut og gå tur imårra. 15 klassisk skal liksom være der MJS virkelig skal vise seg fram - og han har såvisst kapasitet. Melder meg på Eldar/Martin... med svensker på slep. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvor lang tid tror dere gutta vil bruke? Må dra hjemmefra senest kvart over to, lurer på om jeg får med meg avslutninga til de beste.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Damene brukte ca halvtimen på 10km, så en 35-40 minutter tenker eg de bruker. Lenke til kommentar
opar Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om Eldar har klart å videreføre formen fra NM blir han en veldig farlig mann, ellers må man selvfølgelig se opp for Rickardsson, Bauer, Cologna med fler. MJS er også en outsider til medalje, helt klart. Spent på Teichmann også, tror dagsformen avgjør en god del! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Damene brukte ca halvtimen på 10km, så en 35-40 minutter tenker eg de bruker. Jaok, høres ikke så dumt ut det nei. Bør gå fint da, selv om de store kanonene har høye startnumre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 De to norske starter jo ca halv to. De siste er kanskje i mål kvart over to, men henger i en tynn tråd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 De to norske starter jo ca halv to. De siste er kanskje i mål kvart over to, men henger i en tynn tråd. Får satse på at det går fint. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Krysser fingra for GULL, men er ikke altfor optimistisk Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Her ser nok utlendingene sitt snitt til å kapre gullet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er vel en del løpere som er større favoritter enn de vi mønstrer med ja, men har trua på at iallefall Eldar og MJS kan være med på kjempinga Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Eldar kommer til å være helt i toppen! Den klassiskformen han har vist tidligere i sesongen har vært forrykende, og hvis han har klart å toppe den, selv uten høydeopphold er han en gullkandidat. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, det er nok det som er det store spørsmålet; hvorvidt formtoppen kom litt for tidlig, eller om han er på topp nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Både MJS og Eldar viste jo rett før VM en knallform. Så ser ikke helt at den toppen kom så veldig for tidlig. Da har han hvertfall en svært kort formtopp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har egentleg ikkje noko tru på det, men som dagens einaste øvelse må ein vel følge med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå