Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 United på sitt beste! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nei fyfaen dette er vakker fotball dere. Akkurat som Barca de siste minuttene her. Seier for fotballen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Blackburn på sitt beste! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Så lenge det står til et sikret trofé, så får de gjøre hva de vil for min del. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har penger på U her så dette passer meg midt i binken. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Possesion last 5 min: Man U 100% - Blackburn 0%..... Og no er det Blackburn sin tur Endret 14. mai 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Haha, massejaging av dommer på straffesituasjonen, og balltrilling på egen banehalvdel nå. Hvorfor hater dere Barcelona igjen? Hadde Berba spilt istedenfor Chicharito fra start, så hadde dere ikke trengt straffen han ga dere mot slutten. Mye av grunnen til at Chicharito får så mange "avgjørende" involveringer, er at han bidrar til en tett kamp med dårlig banespill. Best regards from The Championship. Gratulerer med seriegullet. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Der røyk den tusenlappen... Faen så latterlig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Tenkte det samme... Fy faen så kjedelig, kvalmt og kynisk, dog fullstendig forståelig, dette er, men Barca gjør jo det samme i hver eneste kamp og blir hyllet som tidenes beste lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Så lenge det står til et sikret trofé, så får de gjøre hva de vil for min del. Same. 19th PL please! Tenkte det samme... Fy faen så kjedelig, kvalmt og kynisk, dog fullstendig forståelig, dette er, men Barca gjør jo det samme i hver eneste kamp og blir hyllet som tidenes beste lag. Haha, faen så sant det er. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Vel, jeg er nervøs, men virker som de på banen er veldig fornøyde alle sammen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hva snakker du om Maefta? Dette er jo tiki taka på sitt beste. Barca hylles jo opp i skyene for slik fotball.... Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Tenkte det samme... Fy faen så kjedelig, kvalmt og kynisk, dog fullstendig forståelig, dette er, men Barca gjør jo det samme i hver eneste kamp og blir hyllet som tidenes beste lag. Barca går i angrep., 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 FA trekker vel poeng for passiv fotball nå tenker jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Btw folkens, ikke at kampen er helt ferdig enda, skal vi alle sammen være jævlig store Stoke-supportere i kveld og heie på dem like mye nesten som vi hadde gjort om det var Utd som spile? Jeg skal ihvertfall, blir bra, Stoke kan man nesten satse på! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Barca går i angrep., Skal ikke se bort ifra at United gjør det samme om tre minutter. Da er det blåkopi av Barca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå