danno_O Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Valencia er god nok for United, selv om han ikke har hatt noen særlig god kamp i dag. Det gjelder forsåvidt Nani også, hva faen slags avlevering var det? Makan. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Det har du kompetanse til å uttale deg om? Du er morsom. Endret 14. mai 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Du klarte kunststykket å si en idiotisk ting i det innlegget hvertfall. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Få innpå godgutten no snart <3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Det har du kompetanse til å uttale deg om? Du er morsom. Slapp av da, kompis. Det er bare en mening. Var ikke meninga å uttale meg på vegne av MUFC Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er. Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis. Endret 14. mai 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 KOrt da!! Stakkars Salgado... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er. Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis. Kødder du? Chelsea forige helg f.eks.? Knulla Cole i 90 minutter. Endret 14. mai 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Det har du kompetanse til å uttale deg om? Du er morsom. Slapp av da, kompis. Det er bare en mening. Var ikke meninga å uttale meg på vegne av MUFC Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United. Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er. Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis. Skarp tone av meg, beklager, men Valencia har vært en stor bidragsyter, og du har definitivt ikke sett nok. Jeg kommer ikke på noen konkrete tilfeller her og nå der han har vært avgjørende, men han er viktig. Både som offensiv og defensiv spiller. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Kødder du? Chelsea forige helg f.eks.? Knulla Cole i 90 minutter. Ja, det hadde jeg faktisk glemt. Der spilte han jo veldig bra også. Skarp tone av meg, beklager, men Valencia har vært en stor bidragsyter, og du har definitivt ikke sett nok. Jeg kommer ikke på noen konkrete tilfeller her og nå der han har vært avgjørende, men han er viktig. Både som offensiv og defensiv spiller. Ja, han er kanskje litt som Johnson er for Liverpool? Endret 14. mai 2011 av danno_O Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 KOrt da!! Stakkars Salgado... Kunne like godt blitt dømt mot Salgado for et spark som var like høyt like før så syns egentlig den er grei å la passere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Helvette Blackpool - Bolton kampen tar av... 4-3 nå Heia Blackpool. Fy faen vi blir pisset på... skjerpings NÅ!! Endret 14. mai 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 AAAAAA, bare marginer unna 2-0 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Herregud PIG. En ting er å gjøre en tabbe i ny og ne, men i denne kampen er han jo helt ute av posisjon gang på gang... PIG må ut ellers blir det flere baklengs mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Gamsten on target med Sin første dødball. Tenk om vi også hadde hatt en slik dødballtaker! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Man blir liksom ikke så veldig engasjert når kommentatoren sier at "her kommer Evans på venstrekanten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå