Latias Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 PIG Fab - Rio - Vida - Pat Val - Fletch - MC - Nani Roo - Chicha* *Jeg VIL se fyren i avataren min starte, men det skjer bare ikke. Belønningen for å være toppscorer = plass på benken. Er det sånn at vi løfter trofeet på Ewood om vi tar poenget vi trenger? Litt synd om det er saken, hadde vært bedre om de venta til Pool-kampen på OT. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 0-8. +/- et par mål. Gratulerer med gullet forresten Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det blir ikke sermoni om vi tar poeng på Ewood, Latias. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 BRSCNs preview Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 1 - 1 Rooney (44) - Samba (90) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Skal vi avgjøre dette da. En av to ( fire ) ligaavgjørende kamper. Er dette dagen? Kan ikke hjelpe for det. Er nervøs PS! Avspark er 1345. Og ikke 1600 som førstepost påstår Endret 14. mai 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Trasker ned til puben i dag denne gang, har en kompis over, så blir vel noe god mat, og satser på et poeng for å roe nerva. Småskeptisk til at Lindegaard skal stå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Skal ikke PIG stå? Er ikke dansken skadet fortsatt? Kampen kan forresten sees gratis på Norsk-Tipping. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 FUCK YEH, plutselig hadde jeg Sumo igjen?! TV2 har slengt på en ekstra uke tydeligvis. Passa meg midt i blinken. Takk til Latias som satte meg på sporet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Skal ikke PIG stå? Er ikke dansken skadet fortsatt? Kampen kan forresten sees gratis på Norsk-Tipping. Leste noe om at Lindegaard kanskje skulle få sin ligadebut i dag, for noen dager siden. Husker ikke akkurat hvor nå i farten, men regner med at han er fit da i såfall. De snakket om at VDS skulle få hvile. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Lindegaard er fit. Er så vidt jeg vet bare tv2sporten.no som spekulerer i at Lindegaard skal spille, og alle vet jo hvor treffsikre de er... SAF har vel ymtet frempå om at VDS skal hviles hvertfall. Jeg synes det hadde vært kult hvis Lindegaard spilte, men ser jo selvsagt problemet mtp. at han vært skadet og ikke spilt på en stund. Edit: Kuszczak; Fabio; Ferdinand; Vidic; Evans; Valencia; Carrick; Giggs; Nani; Rooney; Chicharito Endret 14. mai 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Bench: Amos, Evra, Smalling, Scholes, Anderson, Owen and Berbatov Utrolig kjipt med Berba-vraking nok en gang... Jaja, laget er godt nok til å klare minst ett poeng. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ingen Berbatov frå start i dag heller nei. Han spelte jo temmeleg dårleg sist vi møtte Blackburn, så det er vel ikkje vits å gje han sjansen i dag. Lag som bør vere for sterkt for Blackburn. Satsar på at vi dreper kampen ganske tidleg, sånn at vi kan starte feiringa og evt kan ta ut eit par førstevalg. Satse på at vi ikkje får nokre skader i denne kampen og sjølvsagt at laget er såpass konsentrerte at vi kan hente nr. 19 i dag. "On behalf of the whole of Manchester, let's hope it's a RED / BLUE day; United to seal the Premiership and Blue to win the Eurovision." Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 All honnør til Hernandez, årets kjøp uten tvil, men dette er en liten katastrofe. Skal gråte en tåre da Berbatov drar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det ser unektelig ut som Berbatovs tid er ute. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 La oss ihvertfall pakke et ligagull i bagen hans før han drar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Og gjerne et CL trofe. Går greit det og isåfall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Og en Golden Boot. Men det er typisk om Tevez scorer to på de to siste kampene, og stikker av med seieren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå