Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noe sier meg at om Kuyt vil ha seg ikveld, så lykkes han med det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer. Hva vet du om ikke f.eks. hjertet ble slått ut av rytme? Fortell mer. Hva skjer når et hjerte slås ut av rytme? Er det mulig å slå et hjerte ut av rytmen? Vi vil gjerne vite mer. Er interessant med folk som kan masse ting som ikke er "allmenn kunnskap" Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noe sier meg at om Kuyt vil ha seg ikveld, så lykkes han med det. Noe sier meg at han ikke hadde det om han ikke hadde puttet hat-trick Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noe sier meg at om Kuyt vil ha seg ikveld, så lykkes han med det. Noe sier meg at han ikke hadde det om han ikke hadde puttet hat-trick 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Noe sier meg at du overvurderer scouser-damer. Britiske generelt også faktisk. Om Kuyt vil ha ONS, så tipper jeg han får det. For å sitere en annen kjekkas ved navn Peter Crouch. ''What would I be if I wasn't a footballer? A virgin''. Endret 6. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er vel derfor han kom til England for å trille ball, bedre oddsene litt på damefronten. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noe sier meg at denne tråden er på villspor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Tror ikke oddsen var veldig dårlige i nederland heller. Endret 6. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Noe sier meg at denne tråden er på villspor. Ja. Alle liverpool supporterene har kommet tilbake Endret 6. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tror ikke oddsen var veldig dårlige i nederland heller. Nederlandske damer er skamdigge da! Er for øvrig der Crouchern skulle prøvd seg også, de er vel verdens høyeste folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sa ikke noe om penhetskalaen, var mer myntet på løshetskalaen. Limbeck: Har ikke du noen kyr å melke? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ekstra spytt i melken din neste uke søten 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Mmmm, enzymer smaker digg. Huff, er vel bare å stenge tråden nå ja. Kan ikke se at det kommer noe mer saklig ut av kamptråden. Eller kansje Game finner flere måner. Endret 6. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noe sier meg at om Kuyt vil ha seg ikveld, så lykkes han med det. Reina ser jo riktig så villig ut på det bildet... Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Bare så synd vi presterer som dette når avstanden opp er som fra Tromsø til Bangkok på sparkesykkel. Avstanden fra Tromsø til Bangkok er den samme uavhengig av om man bruker sparkesykkel eller kjører bil. Endret 6. mars 2011 av kozeklumpen 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 I tid da? Og utmattelse... 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Da blir det selvsagt noe helt annet. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke ødelegg alt når han har brukt nesten 2 timer på diverse kart. 2 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nederlandske damer er skamdigge da! Så lenge du ikke prøver deg på den feile : 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset. En forumveileder sier dette etter DEN taklingen av Carragher hvor bildebevis viser oss hvor fittestygt det var. For et lekeforum. Tragisk fyr du er da. Håper så jævlig Carroll er ute i 6 mnd til. Fucking cunts. Drogba er nydelig der han ligger og dingler med beina Ikke ofte jeg er enig med deg Limbeck, men det du skrev der er noe av det beste du har sagt på god tid Like nydelig å se Nani ligge å gråte på gresset. Vesentlige forskjellen er at Drogba bare spiller, mens Nani faktisk er stygt skadet. Sier litt om deg som person, sier ikke mer. Fucking word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå