Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jamie Carragher etter kampen:

 

Gikk inn i garderoben til United og unnskyldte seg til Nani.

Om beinet hadde røket tværs av og karrieren til Nani over, hjelper det faen ikke med en ussel unnskyldning, men selvfølgelig bra at han gjør det.

 

Lpool kunne brukt 20milliarder, likevel ikke fått den vinnerkulturen/mentaliteten som finnes i Manchester United

 

Jeg er ikke så sikker på at Lpool hadde ligget på 1.plass i PL i år, med et umenneskelig budjsett

Blander du Liverpool med Chelsea nå eller?

Nei.

 

Jeg sier det pga IRWA32 "skylder" på pengene for at Lpool er så dårlige som de er. Jeg er ikke sikker på at med 1milliard overgangsbudjsett så hadde Pool kjempet om titlene i år

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Slapp av Utd fans. Deilig at Lpool får et håp av "storlag" som neste år skal utfordre top 2-3. Det har de nesten fått HVER sesong de siste 20 åra?

 

United er med i kampen om gull i PL, cupen og Champions League. Lpool sitt realistiske mål er vel kvalikk til Småklubb Europaligaen, det sier vel sitt.

 

Lurer på hvordan det føles å være nest, tredje, fjerde eller femte best sesong etter sesong.

Liverpool ligger ressursmessig bak United, Chelsea, Man City og Tottenham. Ergo burde vi klare å ligge som nummer 5-6 i ligaen.

 

Men Arsenal er et unntak da de har hatt suksess og en veldig god manager over tid.

 

Klarer Liverpool en CL plass så lenge dette er realiteten på ressursbruk så er det en god prestasjon. Se på totale lønnsbudsjetter kombinert med innkjøpspris for alle stallene til de nevnte lagene. Da ser du klare tall at Liverpool er nr 5 på lista og ligger i skrivende stund på 6.plass i ligaen.

 

United SKAL vinne trofe hvert år, hvis ikke presterer de under det man kan forvente av ressursbruk.

 

hva har Arsenal vunnet i det siste?

 

Les hva jeg skriver, OVER TID.

 

dessuten er dette snakk om ressurser på følgende måte:

Verdi (innkjøpspris på stall)

Lønninger

 

dette er uavhengig om man får det fra egen drift, sponsorer eller rike arabere. Totalt når det kommer til ressursbruk på dagens lag så ligger Liverpool på en 5.plass. Arsenal kan vi ikke hevde at vi skal være bedre en når de har hatt den historikken de har hatt med Wenger.

 

Åja. Nå ser heg det. Ååååååå som jeg skammer meg nå. Åååååååå så tapere vi er. Ære være scousere som er så klarsynte

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jamie Carragher etter kampen:

 

Gikk inn i garderoben til United og unnskyldte seg til Nani.

Om beinet hadde røket tværs av og karrieren til Nani over, hjelper det faen ikke med en ussel unnskyldning.

 

Om, hvis, hva bla bla. Ikke for å være en kuk men, såg ut som det var en slags (stort)rift/kutt i huden til Nani, uten å skulle leke lege tror jeg Nani vil være fort tilbake.

Lenke til kommentar

Jamie Carragher etter kampen:

 

Gikk inn i garderoben til United og unnskyldte seg til Nani.

Om beinet hadde røket tværs av og karrieren til Nani over, hjelper det faen ikke med en ussel unnskyldning.

 

 

Men det er i alle fall en fin plass å begynne. Langt i fra pent taklingen til Carragher, men vi må ta med at det så ut som at han prøvde å treffe ballen. Men bomma. Han gikk ikke inn for å skade gutten. Hva Rafael tenkte når han gikk inn i hundre og helvete vet jeg ikke, så jeg velger å tro at han ikke tenkte i det hele tatt og lar det være med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er i alle fall en fin plass å begynne. Langt i fra pent taklingen til Carragher, men vi må ta med at det så ut som at han prøvde å treffe ballen. Men bomma. Han gikk ikke inn for å skade gutten. Hva Rafael tenkte når han gikk inn i hundre og helvete vet jeg ikke, så jeg velger å tro at han ikke tenkte i det hele tatt og lar det være med det.

Taklinga var idiotisk selv om han gikk etter ball. Det blir om man kjører i 160 i 60-sona, kræsjer og sier unnskyld til de etterlatte etterpå, for å komme med et litt kraftig eksempel.

 

Det største problemet er uansett feige dommere som ikke gir rødt på taklinger som dette, den til Rafael og Richards sin i går. Feighet på sitt verste, og FAs kamp mot grisespill er en vits. Hvordan skal man få luket ut slikt når det ikke straffes?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Det er strengt tatt en risiko man tar når man spiller fotball. Carra viser medfølelse ved å erkjenne en unnskyldning.

 

Elendig takling, flott mann.

Og om Gedaffi stiller seg opp og ber om unskylding for det han har gjort så er han en flott mann?

Bøyer meg i støvet for tidenes sammenligning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...