Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

"alltid" er tydligvis et relativt begrep.

Lurer på om det er et fellestrekk der jeg. Hmm, kanskje at de kampene var på Old Trafford kanskje??

 

Tre siste kampene på Anfield.

 

2-1

2-0

3-1.

Oi, de på den da.

 

Hvor kampene ble spilt så jeg ikke på siden Saitek skrev at Liverpool alltid rundspilte United.

Mitt poeng var å påpeke pisspreiket fra Saitek.

 

Når det kommer til Unite vs Liverpool er den totale statistikken slik:

Manchester United wins Draws Liverpool wins

League 60 43 52

FA Cup 9 4 3

League Cup 1 0 3

Other 1 3 2

Total 71 50 60

Satt der bare i ''perspektiv''. Greia er tydligvis, hjemme best borte ræva.

 

Hvis det stemmer, mener du altså at United spilt 11 kamper mer hjemme en Liverpool?

Lenke til kommentar

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

"alltid" er tydligvis et relativt begrep.

Lurer på om det er et fellestrekk der jeg. Hmm, kanskje at de kampene var på Old Trafford kanskje??

 

Tre siste kampene på Anfield.

 

2-1

2-0

3-1.

Oi, de på den da.

 

Hvor kampene ble spilt så jeg ikke på siden Saitek skrev at Liverpool alltid rundspilte United.

Mitt poeng var å påpeke pisspreiket fra Saitek.

 

Når det kommer til Unite vs Liverpool er den totale statistikken slik:

 

Manchester United wins Draws Liverpool wins

League 60 43 52

FA Cup 9 4 3

League Cup 1 0 3

Other 1 3 2

Total 71 50 60

 

Altså United har total 11 mer seirer over Liverpool totalt.

 

Ja de spiller alltid med ekstremt høyt press som gjør at våre "klassespillere" ser elendige ut. Carrick og Scholes som pleier å dominere kamper, ble latterliggjort i dag. Seierne våre har jo bare vært flaks uansett, som for eksempel i FA cupen.

Lenke til kommentar

What ever. Hvorfor bruke "pissa på" når det i realiteten var en kamp dere var best i, men absolutt ikke dominerte. Dere fikk to bløte gratismål ut av INGENTING som avgjorde kampen. Spillet til LFC var som vanlig tråklefotball og mye håping. To redninger på streken, stolpeskudd og et tafatt United i siste tredjedel, likevel var vi helt klart det best spillende laget

 

Skal juble så JÆVLIG hardt når vi tar nr 19 og dere mister de siste klassespillerne dere har igjen og må nøye dere med EL plass igjen. Reina ønsker seg vel til oss tenker jeg, welcome.

Det målet til Nani kan jeg være med på var ut av ingenting, men er det frisparket du mener er ut av ingenting? Suarez kommer med et godt frispark som VdS er dårlig og gir en rævva retur på, og i tillegg er det INGEN av deres spillere som er i nærheten av å jobbe etter andreballen, kun Kuyt. Sånt får man uttelling av. Innsatsen og viljen dere viser er rett og slett trist.

 

Dere taper ikke fordi dere vil tape, men fordi vi vil så enormt mye mer vinne og legger innsats og vilje inn deretter.

 

Det med at dere dominerte kampen får du nå mene, jeg er sterkt uenig. Dere hadde perioder dere var best, vi hadde perioder vi var best, men som oftest bølget det veldig. Uansett mener jeg vi pissa på dere på midtbanen i dag. :)

 

Edit: Forøvrig morsomt å se deg være sååå bitter. ;) Det fryder meg.

 

Edit2: La til litt på slutten.

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

likevel var vi helt klart det best spillende laget

 

 

Haha, herrefred. Hva med å ta tapet som en mann og ikke som en jævla bitch?

For det hadde du gjort om dere hadde blitt bortdømt?

 

Hvorfor er det alltid dommeren sin skyld? Har sett mye dårligere dømming enn det vi så ute på matta idag.

Lenke til kommentar

Hahaha, United-fanser er seg selv lik. Bortdømt? Liverpool var klart best i første omgang. I andre kom United mer med i spillet - men det beste laget vant.

 

Det skulle vært to røde kort, absolutt - men å skylle på dommeren i denne kampen (også) blir lavmål. Hva med å heller skylde på deres egne som ikke klarte noe bedre?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hahaha, United-fanser er seg selv lik. Bortdømt? Liverpool var klart best i første omgang. I andre kom United mer med i spillet - men det beste laget vant.

 

Det skulle vært to røde kort, absolutt - men å skylle på dommeren i denne kampen (også) blir lavmål. Hva med å heller skylde på deres egne som ikke klarte noe bedre?

Det er EN som har gjort dette. Slå av generaliseringsmodusen og kom tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...