Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

Alltid er tydligvis et relativt begrep.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Litt artig i grunn. For få uker sider ville flertallet av Liverpool supporter ha Kuyt ut av klubben. Nå blir han betraktet som kongen.

Lenke til kommentar

Artig argumentering her:

Vidic skulle ikke vært utvist i forrige kamp pga denne kampen.

YNWA32 er medgangsupporter pga at han ikke skriver så mye på forumet.

Rafael hadde aldri gått inn i en slik hodeløs takling hadde Carra fått rødt kort. Samme måte å argumentere på ble brukt av YAMAS, men da var den feil.

Osv.

 

Noen har et sterkt behov for stadig å tilpasse eller lage nye regler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Må jo bare le av hvor desperate dere er. 3-1 i en kamp vi dominerte spillet, også har dere pisset på oss? 1.målet var fint, de to andre var jo drittmål av rang.

Haha, dere dominerte spillet ja. "OK" ;) Aldri sett et så tannløst og direkte tafatt Unitedlag som i dag. Du er jo en av de største kritikerne til midtbanen deres, så du må jo ha sett at midtbanen deres blei pissa på i dag eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

"alltid" er tydligvis et relativt begrep.

Lurer på om det er et fellestrekk der jeg. Hmm, kanskje at de kampene var på Old Trafford kanskje??

 

Tre siste kampene på Anfield.

 

2-1

2-0

3-1.

Oi, de på den da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er meget skuffet over dagens kamp. Er bare å gratulere Liverpool med seieren. Carragher skulle vært utvist, men Liverpool hadde nok vunnet allikevel. Ikke mye positivt i dag, men Hernandez var frisk. Den gutten har en stor fremtid. Vi leder fortsatt ligaen, er med i FA-cupen og CL. Ingen grunn til å grave seg ned. United vil reise seg igjen, som alltid!

Lenke til kommentar

Må jo bare le av hvor desperate dere er. 3-1 i en kamp vi dominerte spillet, også har dere pisset på oss? 1.målet var fint, de to andre var jo drittmål av rang.

 

jeg vet, disse latterlige Liverpool fansen tror faktisk at denne seieren var "fortjent". Var jo United som dominerte og på en normal dag vinner United 4-0 eller noe slikt mot dette Liverpool laget.

 

Liverpool stilte jo med sitt beste lag, spesielt var det bra for dem at Aurelio ble skadet og de fikk stilt med Skrtel / Kyrgiakos bakerst med Carragher på backen.

 

Dessuten skulle Carragher hatt rødt kort, mens Fabio sitt gule kort var litt i overkant. Suarez skulle også hatt rødt.

 

SYKT at United ikke spiller 11 v 9 i hele andre omgang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

"alltid" er tydligvis et relativt begrep.

Lurer på om det er et fellestrekk der jeg. Hmm, kanskje at de kampene var på Old Trafford kanskje??

 

Tre siste kampene på Anfield.

 

2-1

2-0

3-1.

Oi, de på den da.

 

Hvor kampene ble spilt så jeg ikke på siden Saitek skrev at Liverpool alltid rundspilte United.

Mitt poeng var å påpeke pisspreiket fra Saitek.

 

Når det kommer til Unite vs Liverpool er den totale statistikken slik:

 

Manchester United wins Draws Liverpool wins

League 60 43 52

FA Cup 9 4 3

League Cup 1 0 3

Other 1 3 2

Total 71 50 60

 

Altså United har total 11 mer seirer over Liverpool totalt.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

United var faktisk best i byrjinga av andre omgang, men sett under eitt var det fortent at poenga blei på Anfield.

 

Både Carra og Rafael skulle utan tvil hatt raudt, og det er rett og slett feigt av dommaren å ikkje vise dei ut. Suarez fortsetter bitinga frå Nederland med litt lugging i England.

Lenke til kommentar

What ever. Hvorfor bruke "pissa på" når det i realiteten var en kamp dere var best i, men absolutt ikke dominerte. Dere fikk to bløte gratismål ut av INGENTING som avgjorde kampen. Spillet til LFC var som vanlig tråklefotball og mye håping. To redninger på streken, stolpeskudd og et tafatt United i siste tredjedel, likevel var vi helt klart det best spillende laget

 

Skal juble så JÆVLIG hardt når vi tar nr 19 og dere mister de siste klassespillerne dere har igjen og må nøye dere med EL plass igjen. Reina ønsker seg vel til oss tenker jeg, welcome.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning.

 

De tre siste møtene mellom United og Liverpool:

 

21 March 2010 Manchester United 2–1[15] Liverpool

19 September 2010 Manchester United 3–2[16] Liverpool

9 January 2011 Manchester United 1–0[17] Liverpool

 

"alltid" er tydligvis et relativt begrep.

Lurer på om det er et fellestrekk der jeg. Hmm, kanskje at de kampene var på Old Trafford kanskje??

 

Tre siste kampene på Anfield.

 

2-1

2-0

3-1.

Oi, de på den da.

 

Hvor kampene ble spilt så jeg ikke på siden Saitek skrev at Liverpool alltid rundspilte United.

Mitt poeng var å påpeke pisspreiket fra Saitek.

 

Når det kommer til Unite vs Liverpool er den totale statistikken slik:

Manchester United wins Draws Liverpool wins

League 60 43 52

FA Cup 9 4 3

League Cup 1 0 3

Other 1 3 2

Total 71 50 60

Satt der bare i ''perspektiv''. Greia er tydligvis, hjemme best borte ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...