Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett deg så veldig ofte her denne sesongen, YNWA32. Medgangssupporter sa du?

 

har jo ikke vunnet ligaen siden Gro var statsminister...

 

personhets fra United gjengen er grunnen til at jeg ikke har prioritert ganske lite fritid siste 6mnd her inne.

Hehe, det er jo du som starter denne såkalte personhetsen^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å diskutere medgangssupportere hver eneste kamp? Det er jo ganske tydelig at de fleste som diskuterer fotball her på forumet ikke er medgangssupportere, men tvert i mot ganske engasjert uansett motgang eller medgang, så da er vel det diskusjonstemaet ganske urelevant for oss?!?

 

Det er morsomt å se hvor ofte andre klubbers supportere er inne i United-tråden eller kamptråden for å provosere når United taper (det er helt sikkert noen United supportere som gjør dette også i andre tråder). Når vi faktisk svarer så blir det usedvanlig mye sutring og "personhets" anklager. Hvis dere ikke ønsker en slik diskusjon, så kan dere gjerne droppe provoseringen.

What comes around goes around.

 

Ontopic: Faen!

Endret av Itspersonal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må vel takke for kampen da. TAKK GUTTER.

Takk til Nani også, hadde ikke blitt lett uten deg. Synd du måtte ut, håper det går bra med deg.

 

Berba fikk hatrick på Old Trafford, Kuyt fikk hatrick på Anfield. Greit det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Husker at jeg ble kalt medgangssupporter her på forumet når jeg poppet frem fra skyggene og begynte å diskutere mer fotball her. Hva er egentlig greia?

Fyren som er mest aktiv på forumet er fyren som er størst fan. Slikt er oppløst og vedtatt.

Latias og Jotun altså?

Lenke til kommentar

Carrick og Scholes... alt for puslete for en sånn storkamp! Er det mulig

Jeg er imponert over hvor negativ du greier å være.

Bare vent og se etter kampen du, da kommer du nok til å være enig med meg

 

Ja er du enig med meg nå? Liverpool KNUSTE United totalt som alltid, spesielt på ekstremt høyt press og duellvinning. Nani legger seg ned og begynner å grine. Verste jeg har sett. Ligagullet er tapt, gratulerer Arsenal.

Lenke til kommentar

74 bruker(e) leser dette emnet! Ikke dårlig! :thumbup:

 

YNWA

 

Og 14 gjester. Mange nykommere som er Lpool supporter i 90minutter da med andre ord.

 

Jepp.. :nei: Ble overraskende mange "Liverpool<3" oppdateringer på facebook utover kampen - personer som egentlig ikke følger med på fotball.. :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker at jeg ble kalt medgangssupporter her på forumet når jeg poppet frem fra skyggene og begynte å diskutere mer fotball her. Hva er egentlig greia?

Fyren som er mest aktiv på forumet er fyren som er størst fan. Slikt er oppløst og vedtatt.

Latias og Jotun altså?

 

JESS! ENDELIG BLIR MAN VERDSATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Fantastisk herlig. Til tider leker vi oss med serielederen og erkefienden, jeg får stå av å se på sånt. Satan Suarez kommer til å bli så stor med litt PL-erfaring i beina, nesten hysterisk hvordan han lekte seg innimellom. Fantastisk! Ellers spiller vi ikke heeeelt maks, vanskelig med en noe begrenset tropp, men vi spiller veldig bra, skaper mye, spiller lekent og med fine kombinasjoner, gode løp, og rett og slett er vi veldig mye bedre Man Utd over hele banen, i alle ledd, og det er en nytelse å se hvor vi er på vei under Kenny etter å ha slitt så utrolig i starten av sesongen. Når Kenny får forlengelse permanent, kan vi virkelig begynne å bygge noe stort på Anfield med litt forsterkninger i troppen, jeg gleder meg stort.

 

Man Utd kan ikke forklare mye med skader bak, btw. Vi spiller uten Kelly og Agger, og Aurelio blir skada. Det betyr Carra på høyre, katastrofen Skrtel og treige Kyrgiakos i midten i 3/4 av kampen.

 

For en dag! Nyte det ut dagen, så er det å forberede oss til neste overkjøring! Synd det er så lenge til neste PL-kamp nå.

 

YNWA!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott at King Kenny fikk sin bursdagsang, reiste meg selv og sang med. Satser på at han hørte meg. Er så fuckings great å ha en manager som smiler, og er engasjert. Motsettning til Rafa og Roy. PASSION!

 

Usikker om jeg skal gi MoM til Suarez eller Kuyt. Alle målene til Kuyt var jo så å si ferdigskåret. :p. Men jævlig godt å se Kuyt starte med sine tap-in og returmål igjen. :D

 

Drik Kuyt- King of Returns!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det der er så mørkerødt som mulig!!!!

 

 

Begge er røde kort. Linja er lagt høyt tydeligvis så begge fikk gult. Noe som er bedre for kampen imo. Fortjent ledelse er det uansett. Og her kommer det nok et rødt kort.

Rafaels kan definitivt forsvares. Ikke carra sin.

Unnskyld meg, men dette blir for dumt. Hevn er altså lov? Siden Carra takler stygt (og skulle def hatt rødt), så forsvarer det at Rafael gjør det samme? Rafael sin er jo minst like stygg. Forskjellen er at Carra går inn med et bein og knottene i legg/knehøyde, mens Rafael hopper inn med en tofotstakling i enda høyere høyde, men Lucas hopper så den taklinga treffer ikke reint. Uavhengig om den treffer Lucas eller ikke er det like forbanna soleklart rødt kort som Carra sin. Flott å se at hvertfall de fleste av Unitedfolka som har noe mellom øra her ikke skylder på dommeren for en jævla gangs skyld. I dag var det en rimelig trist forestilling av dere. I første omgang hadde dere vel bare omtrent skuddet til Berbatov som eneste sjanse? Forskjellen i dag lå i midtbanen, der eide Liverpool dere så inni helvete. Makan til søppel Carrick er, og Scholes klarer ikke dominere slike oppgjør som dette, han er mye bedre i oppgjør der United skal dominere.

 

Faen for en syk prestasjon av Suarez. Helt vilt! Og deilig at Kuyt er der han skal være, goalgetter! :D Nei, dette har vært en jævlig god dag, pissa på United og gull til Northug! Gotta love it.

 

Edit: Hadde hjulpet United endel i storkampene om de faktisk hadde vist en liten vilje og innsats til å vinne. Tror dette sitter like mye i hodet som noe annet. Og skade på de beste midtstopperne har jo sin del av skylda.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...