Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Ohhhhhh Campione

The one and only

We're Liverpool

They say our days are numbered, we're not famous any more

But scousers rule the country like we've always done before

 

Fy faen så jævlig herlig. Overkjøring og fantastisk seier til 1000. Har ikke ord for hvor deilig dette er. Slike dager jeg lever for som supporter :D Elsk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha er Alsaker seriøs når han sier at "det er nødt til å være frispark"?

Sa han virkelig det? Der er han jo faktisk soleklart på ball. ^^

Man har ikke frikort selv om man er på ball først. Det er ikke lov å klippe ned folk, enkelt og greit. Jeg liker ikke Alsaker, men han har rett denne gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^

Hva med 3-1 ?

Hehe, huff da :p Glemte helt Chica^^

 

velkommen etter. Hva med å følge med på kampene du ser på? eller velger du å ikke følge med når det går litt dårlig?

 

Nok et bevis!

Lenke til kommentar

Gratulerer

 

3-1 er flatterende, men seieren var fortjent nok. Skjønner ikke hvordan vi klarer å tape på innsats mot et så begrenset lag hvert år på anfield. Igjen gir vi bort to utrolig bløte mål og det første hadde aldri kommet om midtstopperne våre hadde vært med.

 

Tynn suppe fra våre gutter, nok engang på bortebane. Det er bare innse det, vi er ikke bedre. Elendig taktikk med en for dårlig tropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^

 

riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0...

 

takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere.

 

Har du probølemer med å komme med saklige argumenter? :)

Lenke til kommentar

Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^

Hva med 3-1 ?

Hehe, huff da :p Glemte helt Chica^^

 

velkommen etter. Hva med å følge med på kampene du ser på? eller velger du å ikke følge med når det går litt dårlig?

Eh, hva vet du om jeg fulgte meg eller ikke? Jeg skal overhodet ikke påstå at jeg nistirra nei, men jeg fikk med meg målet av Chica. Men det har blitt sagt at du er ett troll, så da gidder jeg igrunn ikke sitte å forsvare meg mer når det er du som kommenterer^^

Lenke til kommentar

Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^

 

riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0...

 

takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere.

 

Hahahahahah! Du er en stakkarslig taper ass! :!:

Hehe, jeg lo faktisk litt av den til YNWA, jeg :)

 

Ja, den var faktisk litt morsom. :wee:

Lenke til kommentar

Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^

 

riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0...

 

takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere.

Du beviser det vel ganske godt selv også med å poppe frem veldig beleilig.

 

Anywho.

 

Godt jobba Liverpool, dere får gavepakker, takker og bukker og voldtar et sørgelig United-lag. Håper dette er nok til at United våkner, og Sir alex ser at Midtbanen vår rett og slett cant cut it.

Lenke til kommentar

Rafael hadde aldri gått inn i en slik hodeløs takling hadde Carra fått rødt kort, YWNA32.

 

Men uansett, tapte fullt fortjent i dag - Liverpool var flere hakk vassere. Når vi ikke klarer å få uttelling på starten av 2. omgang der vi faktisk presser på å kommer til brukbare sjangser så blir det tap. Hvertfall når selv VDS ikke helt har dagen.

Lenke til kommentar

Har ikke sett deg så veldig ofte her denne sesongen, YNWA32. Medgangssupporter sa du?

 

har jo ikke vunnet ligaen siden Gro var statsminister...

 

personhets fra United gjengen er grunnen til at jeg ikke har prioritert ganske lite fritid siste 6mnd her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...