Varmo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ohhhhhh CampioneThe one and only We're Liverpool They say our days are numbered, we're not famous any more But scousers rule the country like we've always done before Fy faen så jævlig herlig. Overkjøring og fantastisk seier til 1000. Har ikke ord for hvor deilig dette er. Slike dager jeg lever for som supporter Elsk! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha er Alsaker seriøs når han sier at "det er nødt til å være frispark"? Sa han virkelig det? Der er han jo faktisk soleklart på ball. ^^ Man har ikke frikort selv om man er på ball først. Det er ikke lov å klippe ned folk, enkelt og greit. Jeg liker ikke Alsaker, men han har rett denne gangen. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ Hva med 3-1 ? Hehe, huff da Glemte helt Chica^^ velkommen etter. Hva med å følge med på kampene du ser på? eller velger du å ikke følge med når det går litt dårlig? Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Liverpool har gjort et fantastisk kjøp når det kommer til Suarez, for en spiller han kommer til å bli. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ Hva med 3-1 ? Hehe, huff da Glemte helt Chica^^ velkommen etter. Hva med å følge med på kampene du ser på? eller velger du å ikke følge med når det går litt dårlig? Nok et bevis! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gratulerer 3-1 er flatterende, men seieren var fortjent nok. Skjønner ikke hvordan vi klarer å tape på innsats mot et så begrenset lag hvert år på anfield. Igjen gir vi bort to utrolig bløte mål og det første hadde aldri kommet om midtstopperne våre hadde vært med. Tynn suppe fra våre gutter, nok engang på bortebane. Det er bare innse det, vi er ikke bedre. Elendig taktikk med en for dårlig tropp. 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 JADA , herlig kamp Suarez og Kuyt var digg i denne kampen. Vant fortjent og neste trøye blir med Suarez på ,for en mann YNWA Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0... takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere. Har du probølemer med å komme med saklige argumenter? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ Hva med 3-1 ? Hehe, huff da Glemte helt Chica^^ velkommen etter. Hva med å følge med på kampene du ser på? eller velger du å ikke følge med når det går litt dårlig? Eh, hva vet du om jeg fulgte meg eller ikke? Jeg skal overhodet ikke påstå at jeg nistirra nei, men jeg fikk med meg målet av Chica. Men det har blitt sagt at du er ett troll, så da gidder jeg igrunn ikke sitte å forsvare meg mer når det er du som kommenterer^^ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Håper Fergie lærer av dette og stiller med 451 i de neste kampene mot gode eller halvgode lag. Håper også virkelig at han ser behovet for forsterkninger på midten til sommeren. Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2011 Har ikke sett deg så veldig ofte her denne sesongen, YNWA32. Medgangssupporter sa du? 11 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skjønner ikke hvorfor vi starter med Berba på bortebane hele tiden, til og med min Oldemor på gamlehjem kunne ha gjort en bedre jobb. Berba skal i allefall ha for litt av jobbingen i dag og for å ha prøvd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har ikke sett deg så veldig ofte her denne sesongen, YNWA32. Medgangssupporter sa du? Ahahahahahaahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk kontring points! :!: 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0... takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere. Hahahahahah! Du er en stakkarslig taper ass! :!: Hehe, jeg lo faktisk litt av den til YNWA, jeg Ja, den var faktisk litt morsom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ riktig, var ingen 3-0 kamp. Du er jo United fan, så regner jo bare med at du skrudde av på 3-0. Kampen endte ikke 3-0... takker for at du beviser poenget mitt mtp medgangsupportere. Du beviser det vel ganske godt selv også med å poppe frem veldig beleilig. Anywho. Godt jobba Liverpool, dere får gavepakker, takker og bukker og voldtar et sørgelig United-lag. Håper dette er nok til at United våkner, og Sir alex ser at Midtbanen vår rett og slett cant cut it. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Rafael hadde aldri gått inn i en slik hodeløs takling hadde Carra fått rødt kort, YWNA32. Men uansett, tapte fullt fortjent i dag - Liverpool var flere hakk vassere. Når vi ikke klarer å få uttelling på starten av 2. omgang der vi faktisk presser på å kommer til brukbare sjangser så blir det tap. Hvertfall når selv VDS ikke helt har dagen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fy faen. Har nesten ikke ord. Så vanvittig deilig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hehe, jeg lo faktisk litt av den til YNWA, jeg Ich auch Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Husker at jeg ble kalt medgangssupporter her på forumet når jeg poppet frem fra skyggene og begynte å diskutere mer fotball her. Hva er egentlig greia? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har ikke sett deg så veldig ofte her denne sesongen, YNWA32. Medgangssupporter sa du? har jo ikke vunnet ligaen siden Gro var statsminister... personhets fra United gjengen er grunnen til at jeg ikke har prioritert ganske lite fritid siste 6mnd her inne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå