Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Suarez leker seg med united Før han bommer på mål. 3-0. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som vanlig greier ikke United supporteren og diskutere kampen, men går på person med en gang de taper. Svak gjeng! Og det kommer fra deg? Suarez leker seg med united Før han bommer på mål. 3-0. Top of the league. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som vanlig greier ikke United supporteren og diskutere kampen, men går på person med en gang de taper. Svak gjeng! Og det kommer fra deg? Suarez leker seg med united Før han bommer på mål. 3-0. Top of the league. Hodgson. 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Vet ikke hva som er mest imponerende, at Liverpool vinner mot United, eller at United presterer å slippe inn tre mål av Kuyt. Fantastisk! Endret 6. mars 2011 av JR Ewing 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Føler at to ''assist'' er godkjent. Synd Nani fikk bare en da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som vanlig greier ikke United supporteren og diskutere kampen, men går på person med en gang de taper. Svak gjeng! Og det kommer fra deg? Suarez leker seg med united Før han bommer på mål. 3-0. Top of the league. Hodgson. Haha, den skal du få WEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Som vanlig greier ikke United supporteren og diskutere kampen, men går på person med en gang de taper. Svak gjeng! Og det kommer fra deg? Jeg går da ikke på person ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gah, irriterende at nullen ryker >.< Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vidic ute = fullstendig oppløsning? One man team! Jepp, får det er jo bare Vidic som er skade på United nå... herregud Rio og Vidic.. hvem flere er det som mangler som er en tydelig svekkelse? Skal vi se.. uhm, åh, ÅJA. HAN SOM CARRAGHER sparka ned, som har vært bak minst halvparten av det vi har skapt offensivt hele sesongen. hva var resultatet på denne hendelsen? Skal vi se.. uhm, åh, ÅJA. 2-0 VAR DET 2-0... Gå å legg deg med at Nani var skadet når dere ble overkjørt i første omgang. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Takk, Chicha. Ser ikke helt forjævlig ut nå. Lenke til kommentar
Populært innlegg Torstein Skrevet 6. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2011 Kall meg hva faen dere vil. Jeg er ingen medgangssupporter og det vet mine venner jævla godt. Bare å spørre dem. Slik som det er nå er jeg bare generelt jævla nedfor. Finner faen meg lite glede i noe som helst, selv i tingene jeg vanligvis elsker å gjøre. Om så ei latterlig fin kjerring hadde prøvd seg på meg nå hadde jeg sagt nei. Håper det setter ting litt i perspektiv. lol 11 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Petter Northug tar gull og United går på trynet igjen, hvilken herlig dag. Nå kommer vel Ferguson til å begi seg ut på den vante regla mot dommeren. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Chichrito er en bra spiller som kommer til å bli dødsgod. Takk for kampen! Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ben Hibbs 4 minutes ago If we had 400 minutes of injury time I'm still not sure we'd score today. And Kuyt would have about 18 goals Ben Hibbs 1 minute ago Oh... we only needed 1 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grattis liverpool, var ikke en 3-0 kamp, men en fortjent seier^^ Hva med 3-1 ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 GRATULERER MED SEIEREN LIVERPOOL! VELDIG FORTJENT SEIER I DAG! LIVERPOOL VAR KLART BEDRE. Blir artig å møte dere i CL neste år! Eller vent litt........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå