Jotun Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Eg lo! Fordi du var så morsom Toreae. Sånn humor er fantastisk! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Om dommertabber utgjevner seg så har ikke Liverpool en sjangse her 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Tar denne Ljusaren direkte fra The Kop, kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Det blir Elektrisk stemning og utslitte stemmebånd! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Var på tilsvarende kamp i 07. Dog ikke på The Kop, men allikevel, det koker. Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Om dommertabber utgjevner seg så har ikke Liverpool en sjangse her Fordi dommeren var så rettferdig sist United og Liverpool møttes? 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Berbatovs straffe var mye verre enn den i går, så no complaints i denne kampen. Ser frem til kampen, mine innlegg, blabla. Jeg kjører en positiv innstilling ved å tippe 2-1 til oss, men det blir jevne og harde kamper som det alltid blir. Ser uansett frem til kampen og stemningen på o' magiske Anfield. Ekstremt synd at Vidic er ute. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Om dommertabber utgjevner seg så har ikke Liverpool en sjangse her Fordi dommeren var så rettferdig sist United og Liverpool møttes? Ja. Vi fikk en straffe vi ikke skulle ha, men ble også snytt for en vi skulle ha. Det røde kortet til Gerrard var også helt greit. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ser ut som det er en mulighet for at united må klare seg uten Ferguson http://united.no/united/nyheter/nyheter/fergie_straffes_trolig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Fy faen om det skjer. Dette var vært en katastrofal uke for MUFC. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Kenny sa på PK nå at Kelly og Shelvey er de eneste som 100% sikkert ikke blir klare for oss. Mtp. at vi visste om begge disse fra før, så var dette uten tvil positive nyheter for oss. Kenny om Carroll: "He might not even be a substitute - he might be going to see Boyzone!" Endret 3. mars 2011 av Termo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Fy faen om det skjer. Dette var vært en katastrofal uke for MUFC. Who cares. Vi er gode nok til å slå de andre lagene i ligaen men ikke gode nok til å slå FA 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Limbyboy, nå er det nok. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ser ut som det er en mulighet for at united må klare seg uten Ferguson http://united.no/united/nyheter/nyheter/fergie_straffes_trolig Om alex blir straffet, er det for lite og for sjeldent! Fotballkamper skal vinnes på banen, ikke av manageres dommerpåvirkning. Men så lenge det lønner seg vil det fortsette, og han er den beste på området. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg kommer til å kritisere dommere så lenge jeg føler for det. Hvorfor skal de slippe unna? Det er like viktig at de gjør jobben sin som alle andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Limbeck har blitt en Emobonde. Verste suttringen jeg har hørt(lest) på lenge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Og du skal få mere. Men du mener vel at fotballlag bare skal godta sånn behandling du Endret 3. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Limbeck er litt sur fordi han ikke kan innse at Man U tapte 2-1 mot Chelsea på Stamford Bridge. All statistikk gikk Chelsea vei den kampen, hadde ikke Shrek spilt, (noe han heller ikke skulle gjort her), så hadde ikke det blitt så mye styr om Luiz (som også var sterkt linket til Waitingpool). Uansett hvordan dere vender og vrir på det. SÅ er det resultatet og poengene som teller til slutt. Ref: 09/10. 6 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Vi tapte ikke mot Chelsea. Vi tapte mot dommeren 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Uansett hvordan dere vender og vrir på det. SÅ er det resultatet og poengene som teller til slutt. Oh yes. Lykke til i kampen om CL-plass. 1 Manchester Utd 28 17 9 2 62-27 60 2 Arsenal 27 17 5 5 57-27 56 3 Manchester City 28 14 8 6 44-25 50 4 Chelsea 27 14 6 7 48-23 48 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Limbeck er litt sur fordi han ikke kan innse at Man U tapte 2-1 mot Chelsea på Stamford Bridge. All statistikk gikk Chelsea vei den kampen, hadde ikke Shrek spilt, (noe han heller ikke skulle gjort her), så hadde ikke det blitt så mye styr om Luiz (som også var sterkt linket til Waitingpool). Uansett hvordan dere vender og vrir på det. SÅ er det resultatet og poengene som teller til slutt. Ref: 09/10. Fy faen det var herlig å ta to av to mot dere i år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå