Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall meg hva faen dere vil. Jeg er ingen medgangssupporter og det vet mine venner jævla godt. Bare å spørre dem. Slik som det er nå er jeg bare generelt jævla nedfor. Finner faen meg lite glede i noe som helst, selv i tingene jeg vanligvis elsker å gjøre. Om så ei latterlig fin kjerring hadde prøvd seg på meg nå hadde jeg sagt nei. Håper det setter ting litt i perspektiv.

Jeg beklager, har selv vært der. Ikke vondt ment isted. Skjønner ikke det med kjerringa dog, det er jo en kur.

For å forklare det meg kjerringa. Det er rett og slett det at jeg lar den negative tingen påvirke alt mulig annet jeg også driver med, inkludert damer.

Lenke til kommentar

fint å se dog at du klarer å se at Liverpool er overlegne United.

 

det vet vi fra før, både på spiller, manager (holdninger til A.F) og selvfølgelig supportere.

 

Og det ble du useriøs igjen. Hvilken plass lå dere på igjen og hvor mange troféer hadde manageren deres vunnet igjen?

 

(Kun ment mot YNWA32).

Lenke til kommentar

Grattis med seieren. Vi får en viktig dommeravgjørelse mot oss igjen. Men vår feil at vi suger så jævelig. Blir så eid i dag at jeg skal ikke klage mer.

 

haha, fine bekrefelser du gir oss Liverpool supportere som mener at mange United folk her inne klager for mye på dommeravgjørelser.

 

fint å se dog at du klarer å se at Liverpool er overlegne United.

 

det vet vi fra før, både på spiller, manager (holdninger til A.F) og selvfølgelig supportere.

Ja selvfølgelig, det er derfor vi ligger på topp og dere på 6. plass. :ermm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke om YNWA32 prøver å provosere eller om han har en så skrudd virkelighetsoppfatning? Har egentlig ikke sett mye til han de årene jeg har loka på fotballdelen, noen som kan bekrefte/avbekrefte om han bar er skrudd?

 

Han er jo tidenes Liverpool supporter. Sammen med kloffsk danner han kremen av supportere. Forskjellen er at kloffsk er smart.

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke om YNWA32 prøver å provosere eller om han har en så skrudd virkelighetsoppfatning? Har egentlig ikke sett mye til han de årene jeg har loka på fotballdelen, noen som kan bekrefte/avbekrefte om han bar er skrudd?

 

100% troll. Verken mer eller mindre. Litt gøy å mate av og til, men det meste han skriver er bare bullshit, og det tror jeg t.o.m flere Liverpool-supportere her inne har innsikt til å se. Litt gøy å se han og Game diskutere, selv om jeg håper/vet at Game bare gjør det for moroskyld.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke begynne på en stor diskusjon om United supportere. Men det er fakta ja at vi har veldig mange av de som nettopp har begynt å følge med på fotball som suppoerter, og de kan som regel bare navna på Giggs og Rooney. Men jeg er sånn passe dritt lei at enkelte mener at det gjelder absolutt ALLE, fordi det er mange betyr ikke at alle er sånn.

 

dere har flest supportere fordi?

 

sant at dere har mange medgangssupportere fordi dere har en stor masse, men prosentvis så vet jeg om mange flere United supportere som kun følger med laget sitt når det går bra, dette er ikke tilfellet blant Liverpool supportere jeg kjenner / kjenner til.

 

Jeg mener ikke at alle United supportere er medgangssupportere, men dere har flest. Har selvfølgelig ingen data på dette, men har heller ikke data på at det finnes mange Chelsea plastikk fans. Men alle empiriske data tyder på at begge deler kan holdes for sant. Sikkert blir det selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

sant at dere har mange medgangssupportere fordi dere har en stor masse, men prosentvis så vet jeg om mange flere United supportere som kun følger med laget sitt når det går bra, dette er ikke tilfellet blant Liverpool supportere jeg kjenner / kjenner til.

 

Dette avsnittet forstår eg ikke, for du kan jo umulig ha hverken venner eller bekjente?

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke om YNWA32 prøver å provosere eller om han har en så skrudd virkelighetsoppfatning? Har egentlig ikke sett mye til han de årene jeg har loka på fotballdelen, noen som kan bekrefte/avbekrefte om han bar er skrudd?

Han er et troll som har blitt utestengt før. Ganske lik stil som Yamas. Yamas light.

Lenke til kommentar

 

Jeg mener ikke at alle United supportere er medgangssupportere, men dere har flest. Har selvfølgelig ingen data på dette, men har heller ikke data på at det finnes mange Chelsea plastikk fans. Men alle empiriske data tyder på at begge deler kan holdes for sant. Sikkert blir det selvsagt ikke.

 

Hvorfor gidder du å fortsette å mase da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...