Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall meg hva faen dere vil. Jeg er ingen medgangssupporter og det vet mine venner jævla godt. Bare å spørre dem. Slik som det er nå er jeg bare generelt jævla nedfor. Finner faen meg lite glede i noe som helst, selv i tingene jeg vanligvis elsker å gjøre. Om så ei latterlig fin kjerring hadde prøvd seg på meg nå hadde jeg sagt nei. Håper det setter ting litt i perspektiv.

Lenke til kommentar

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

 

Og flest skikkelige supportere. It's a fact.

 

Jeg respekterer United. Jeg respekterer supporterene. Jeg liker Carrick. Men å klage over dommeren her nå, blir bare idiotisk..

 

Det må da være lov å klage på dommeren? Er bare litt patetisk å skylde på dommeren. Det er to forskjellige ting.

 

Det å gi dommeren skyld for at resultatet er som det er, og trekke han som en av grunnene til at united ligger under som det klart kommer frem fra enkelte her inne er for meg det samme som å skylde på dommeren

 

Ser ikke så mange som gjør dette. Ser mange klager på dommeren, noe som er 100% legitimt. Men få som sier at dette tapet er dommerens skyld.

 

Så det blir langt fra det samme....

Lenke til kommentar

Vidic ute = fullstendig oppløsning? One man team!

Jepp, får det er jo bare Vidic som er skade på United nå... herregud

 

Rio og Vidic.. hvem flere er det som mangler som er en tydelig svekkelse?

 

Skal vi se.. uhm, åh, ÅJA. HAN SOM CARRAGHER sparka ned, som har vært bak minst halvparten av det vi har skapt offensivt hele sesongen.

Lenke til kommentar

Vidic ute = fullstendig oppløsning? One man team!

Jepp, får det er jo bare Vidic som er skade på United nå... herregud

 

Rio og Vidic.. hvem flere er det som mangler som er en tydelig svekkelse?

Nani ble skada nå, Valencia vært skada leeenge, Park som nesten alltid spiller disse kampene. Det er tre vinger bare der. Jeg sier ikke at vi er veldig skadeutsatt, men at det bare er Vidic blir feil. Men ja, vi er avhengig av Vidic, men at laget faller sammen uten han er jeg ikke enig i.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Grattis med seieren. Vi får en viktig dommeravgjørelse mot oss igjen. Men vår feil at vi suger så jævelig. Blir så eid i dag at jeg skal ikke klage mer.

 

haha, fine bekrefelser du gir oss Liverpool supportere som mener at mange United folk her inne klager for mye på dommeravgjørelser.

 

fint å se dog at du klarer å se at Liverpool er overlegne United.

 

det vet vi fra før, både på spiller, manager (holdninger til A.F) og selvfølgelig supportere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kall meg hva faen dere vil. Jeg er ingen medgangssupporter og det vet mine venner jævla godt. Bare å spørre dem. Slik som det er nå er jeg bare generelt jævla nedfor. Finner faen meg lite glede i noe som helst, selv i tingene jeg vanligvis elsker å gjøre. Om så ei latterlig fin kjerring hadde prøvd seg på meg nå hadde jeg sagt nei. Håper det setter ting litt i perspektiv.

 

Jeg beklager, har selv vært der. Ikke vondt ment isted. Skjønner ikke det med kjerringa dog, det er jo en kur.

Lenke til kommentar

Vidic ute = fullstendig oppløsning? One man team!

Jepp, får det er jo bare Vidic som er skade på United nå... herregud

 

Rio og Vidic.. hvem flere er det som mangler som er en tydelig svekkelse?

Nani ble skada nå, Valencia vært skada leeenge, Park som nesten alltid spiller disse kampene. Det er tre vinger bare der. Jeg sier ikke at vi er veldig skadeutsatt, men at det bare er Vidic blir feil. Men ja, vi er avhengig av Vidic, men at laget faller sammen uten han er jeg ikke enig i.

 

Hvilket lag i verden er det som ikke blir svekket av å miste verdens beste midtstopper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...