Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er artig for kampen nå er at man kan gjøre HVA man vil uten å få rødt. Og gult skal utrolig mye til.

 

feil, spol tilbake til bildene fra dommeren blåser av første omgang. Da henter han Evra og Gerrard og snakker med de og viser opp 1 finger og er klar i talen.

 

rimelig sikker på at han sier at neste gang det er noe så blir det rett ut.

 

BRA KEEPER DERE HAR! like god som Reina? 40år? hehe.. 3-0 fest

 

Det var før Carragher fikk wildcard til å gjøre som han ville.

 

Bra plassering på tabellen dere har. Top of the league vs kanskje EL? Impressive. Se, like patetisk...

Lenke til kommentar

Og der skrudde jeg av Sumoen...

Skru av en United-kamp, skam deg.

Og der skrudde jeg av Sumoen...

Medgangssupporter?

Absolutt ikke. Jeg bare gidder ikke se på et lag uten motivasjon bli pissa så jævlig på. Er drittlei alt om dagen. Kunne skrudd av alt nå, uansett som det var yndlingsfilmen min eller noe annet jeg elsker.

Lenke til kommentar

Og der skrudde jeg av Sumoen...

 

Skru av en United-kamp, skam deg.

 

å bli forbauset over denne handlingen fra en United supporter er jo mildt sagt bevis på lite innsikt.

 

Skrur av kampen på 0-3, Liverpool supportere GJØR IKKE DET. Vi vet at gutta våre kjemper til siste slutt og det gjør vi supportere også.

 

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

 

Og flest skikkelige supportere. It's a fact.

 

Jeg respekterer United. Jeg respekterer supporterene. Jeg liker Carrick. Men å klage over dommeren her nå, blir bare idiotisk..

 

Det må da være lov å klage på dommeren? Er bare litt patetisk å skylde på dommeren. Det er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

 

Dette har jo blitt påstått flere ganger, men hva med å komme med noen faktiske kilder på dette? Slikt finnes ikke, og ergo kan påstanden din bare glemmes.

Lenke til kommentar

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

 

Dette har jo blitt påstått flere ganger, men hva med å komme med noen faktiske kilder på dette? Slikt finnes ikke, og ergo kan påstanden din bare glemmes.

 

Det er da veldig naturlig. Men så lenge vi også har flest skikkelige supportere så går dette veldig bra.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke begynne på en stor diskusjon om United supportere. Men det er fakta ja at vi har veldig mange av de som nettopp har begynt å følge med på fotball som suppoerter, og de kan som regel bare navna på Giggs og Rooney. Men jeg er sånn passe dritt lei at enkelte mener at det gjelder absolutt ALLE, fordi det er mange betyr ikke at alle er sånn.

Lenke til kommentar

Nest etter City og Chelsea så er det United som har flest "medgangs supportere". Its a fact.

 

Og flest skikkelige supportere. It's a fact.

 

Jeg respekterer United. Jeg respekterer supporterene. Jeg liker Carrick. Men å klage over dommeren her nå, blir bare idiotisk..

 

Det må da være lov å klage på dommeren? Er bare litt patetisk å skylde på dommeren. Det er to forskjellige ting.

 

Det å gi dommeren skyld for at resultatet er som det er, og trekke han som en av grunnene til at united ligger under som det klart kommer frem fra enkelte her inne er for meg det samme som å skylde på dommeren

 

Lykke til Carroll! :D

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Det som er artig for kampen nå er at man kan gjøre HVA man vil uten å få rødt. Og gult skal utrolig mye til.

 

feil, spol tilbake til bildene fra dommeren blåser av første omgang. Da henter han Evra og Gerrard og snakker med de og viser opp 1 finger og er klar i talen.

 

rimelig sikker på at han sier at neste gang det er noe så blir det rett ut.

 

BRA KEEPER DERE HAR! like god som Reina? 40år? hehe.. 3-0 fest

 

Det var før Carragher fikk wildcard til å gjøre som han ville.

 

Bra plassering på tabellen dere har. Top of the league vs kanskje EL? Impressive. Se, like patetisk...

 

Jeg vil heller holde med et lag der jeg har supportere rundt meg som IKKE skrur av en kamp selv om vi ikke vinner. Heller holde med et lag som har supportere som ikke griner over hver dommeravgjørelse. Ikke ha en manager som konsekvent sier og gjør som han vil, uten å bli straffet for det. Ferguson har fortsatt til å sone 2-3 kamper for en dommerhets.

 

Ang tabell posisjonen så lyver den, Liverpool hadde ligget likt/forbi Chelsea og Tottenham hvis vi hadde spilt på måten vi har gjort under Kenny, hele sesongen.

 

United er et lag som vinner mye, med dårlige supportere.

Liverpool er et lag som vinner lite, med fantastiske supportere.

 

En dag vinner vi igjen, da har vi like fantastiske supportere, dere vil da ikke vinne og ha ENDA dårligere supportere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...