Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan det skal gå, hvis lugging skulle straffes like hardt som en takling med knotter i legghøyde.

Lugging går nok under voldelig oppførsel, akkurat som slag, albuer, dytting o.l.

 

"Lurer på hvordan det skulle gå, hvis et slag med håndflata skulle straffes like hardt som takling med knotter i legghøyde." Begge deler blir straffet likt.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Oh please, dere er så forbanna tragiske hele gjengen. Slutt å syt på dommeren for ALT og påstå ting som at dette hadde dere snudd hadde det ikke vært for dommeren.

 

Unitedsupportere i et nøtteskall. I denne kampen støtter jeg Liverpool og liker det jeg ser.

 

Ja du liker jo stort sett moneysplashers så...

Lenke til kommentar

 

Irriterende av kuyt å sparke inn ballen på det første målet der. Kunne latt suarez fått målet..

Der Kuyt står er det jo umulig å være 100% sikker på at den går inn (i alle fall ikke før det er for sent), så helt naturlig at han gjør det han gjør.

 

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Nani har vært vår beste spiller i år. Kunne ikke vært mer svekket. Uten Nani og Liverpool med en ekstra mann på banen i forhold til det de skulle hatt.

United har da også en ekstra mann på banen.

Nei. De har ikke det. Den taklingen kommer ikke hvis Carra blir utvist. Dessuten er taklingen MYE MYE MYE mildere. Suarez skal OGSÅ være utvist for den lugginga.

Seriøst, det der er bare patetisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oh please, dere er så forbanna tragiske hele gjengen. Slutt å syt på dommeren for ALT og påstå ting som at dette hadde dere snudd hadde det ikke vært for dommeren.

 

Unitedsupportere i et nøtteskall. I denne kampen støtter jeg Liverpool og liker det jeg ser.

 

Ja du liker jo stort sett moneysplashers så...

 

Er Liverpool sitt kjøp av Carroll også gale nå? Huff, de har da i hvertfall omgåelige supportere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Oh please, dere er så forbanna tragiske hele gjengen. Slutt å syt på dommeren for ALT og påstå ting som at dette hadde dere snudd hadde det ikke vært for dommeren. Det er patetisk, tragisk, elendig, you name it. Dere har vært elendige i hele første omgang. Sende av Suarez? wtf?

En/to mann ekstra gjennom halve kampen er en ganske betydelig fordel. Satt det selvsagt på spissen når jeg skrev at vi hadde snudd dette da. Men det er jo i det minste relativt sannsynlig.

 

Suarez skal være utvist hvis man følger regelboka, lugging hører ikke hjemme fotball. Folk blir jo utvist bare de er borte i trynet på en motspiller i fotball, så skal man følge reglene (hvorvidt man er enig eller ei) så er det klar utvisning. Jævla cunt som gjør det for å provosere Rafael også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh please, dere er så forbanna tragiske hele gjengen. Slutt å syt på dommeren for ALT og påstå ting som at dette hadde dere snudd hadde det ikke vært for dommeren. Det er patetisk, tragisk, elendig, you name it. Dere har vært elendige i hele første omgang. Sende av Suarez? wtf? Hva i helvete er det du drikker om dagene? Ser for meg ut som dere ikke takler at dere har sækka ass og skylder på dommeren for ALT, for mektige Man Utd kan jo ikke spille som dette uten en grunn - og som dere har lært av mesteren deres, er det alltid dommeren sin skyld. Jævla dommersyt hver gang noe går imot dere, satan.

 

Er ikke du en av de som har fordømt at Rooney ikke skulle spilt pga. albuen mot Wigan? Vel, guess what - Newsflash! Lugging (anført av Suarez) er akkurat like ille straffmessig.

 

Phil Dowd burde sendes ned i Conference, og bli der. 3 Soleklare røde kort i første omgang etter regelboka og han gir ikke ett jævla ett av de. Og jeg ler minst like mye av United-supportere som sier at Rafael sin ikke er like ille, Rafael sin er MYE verre, skjerp dere. Men jo, 3 røde kort hadde definitivt endra andre omgangen om dommeren hadde hatt ballene til å følge regelboka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er så mørkerødt som mulig!!!!

 

 

Begge er røde kort. Linja er lagt høyt tydeligvis så begge fikk gult. Noe som er bedre for kampen imo. Fortjent ledelse er det uansett. Og her kommer det nok et rødt kort.

Carra sin er rødt UANSETT hvor dommeren har lagt lista. Fy faen, jeg grøsser bare av tanken på hvordan det kunne ha endt.

 

Greia er jo at lista blir lagt "på" taklinga til Carragher. Rafael skal ha rødt kort for sin takling, men pga gult til Carragher, MÅ dommeren holde samme linje og bare gi gult. Hadde Rafael fått rødt og Carragher gult hadde det vært skandale.

 

Ellers synes jeg dommeren gjorde det veldig bra rundt kaoset på både Carragher og Rafael sine taklinger. Begge ganger holdt han seg rolig, spesielt rundt Rafael situasjonen trakk han seg fint tilbake, observerte og ga ut to gule kort.

 

NB! Tragisk av Skrtel å dra på seg et gult kort i den situasjonen, så ikke noe lugging av Suarez, men tragisk hvis det også skjedde.

 

NB2! støtter de i tråden som mener at United folka i denne tråden er barnslige og klager i overkant mye på dommeravgjørelser.

Lenke til kommentar

Dommeren kan ikke bare legge lista akkurat der han føler for. Han må da for faen følge regelboka. Enig i at han ikke kan vise ut Rafael pga. at han ikke har baller til å gi Carra rødt, men hadde han gitt Rafael rødt der tror jeg seriøst jeg hadde tilta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...