Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rafael sin var like ille som carra sin. Foten godt over knehøyde.

Hva gjør du her, medgangssupporter? Rafaels takling kommer som konsekvens av Carragher sin.

 

Skammelig takling, hvordan det ikke er rødt kan ikke beskrives med ord.

 

Laget mitt skal jeg dømme etter kampen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Lenke til kommentar

Rafael sin takling kommer aldri hvis Carra blir utvist der. Dessuten er Carra sin KLART mye styggere. Rafael sin er gult kort, rødt hvis man legger linja lavt. Carra sin er rødt uansett hvor man legger linja. Det finnes jo ikke klarere røde kort enn det dritet der. Mister sikkert Nani resten av sesongen pga. den voldelige scousercunten nå. FAEN. Det var den sesongen. Uten Nani kan vi bare drite i CL og PL. Prøve å sikre topp 4 nå.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

 

Mangler kantene da vet du.

 

Men shit happends.... FLaut å bli rundspilt av dette Liverpool laget okke som.

Lenke til kommentar

Rafael sin var like ille som carra sin. Foten godt over knehøyde.

Hva gjør du her, medgangssupporter? Rafaels takling kommer som konsekvens av Carragher sin.

 

Skammelig takling, hvordan det ikke er rødt kan ikke beskrives med ord.

Medgangssupporter? Hva behager? Jeg har vinterferie og dermed faktisk mulighet til å se fotballkamper, men ikke gjør dette til en persondiskusjon.

 

Ja, Rafaels takling kommer åpenbart som en konsekvens av Carra sin. Det betyr at det korrekte ville vært utvisning på begge, eller ingen. Sist jeg sjekka fikk begge to gult, hvilket er feil, men riktigere enn at den ene hadde fått rødt og den andre gult. Dere blir ikke bortdømt, i alle fall.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Nani har vært vår beste spiller i år. Kunne ikke vært mer svekket. Uten Nani og Liverpool med en ekstra mann på banen i forhold til det de skulle hatt.

 

Og, ja. United har vært elendige i første omgang. Men dette hadde vi snudd om ikke dommeren hadde vært CP i skallen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...