surtei Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Endelig noen med litt gnist på United og. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis ikke det er orange kort..... Det er jo ikke tvil engang? UTVILSOMT at det der er rødt. Er jo helt på tryne. Hadde sett LITT lysere ut for oss nå hvis vi for en gang skyld ikke fikk nok en viktig dommeravgjørelse mot oss. Ikke faen om Pool hadde klart å holde ledelsen med 10 mann. Ikke faen. Skade på nani nå også. Forbanna møkk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Heh, Phil Dowd ser ganske oppgitt ut der ute. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Stygt av Carra. No doubt, Nani ut på båre. Og der seira rettferdigheten, gult for Rafael også. Endret 6. mars 2011 av WCH Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Sånn da er vi skulls. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Den der er skummel. Klart gult. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Når Carra takler er det svin, når Rafael gjør det er det luuuv? 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nani er lei seg for at ikke fikk Oscar, og prøver en gang til. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er definitivt orange, men "soleklart rødt" er å ta i. De britiske kommentatorene her mener i alle fall at gult kan forsvares. Hva faen skjer på banen nå? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Haha. Diss Carragher dere. Han idioten der er enda verre. Fy faen. To-fots takling og greier. Endret 6. mars 2011 av Shurger 3 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 I hvertfall god dommer... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Man så Micah Richards i går og ser Carragher i dag. Slike taklinger er karrieretruende, det er en skandale at man ikke gir rødt. Og grisetakling av Rafael. Jisus... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er definitivt orange, men "soleklart rødt" er å ta i. De britiske kommentatorene her mener i alle fall at gult kan forsvares. Hva faen skjer på banen nå? Hva som skjer på banen? Der er Liverpool mot United, skal være en fight da. Ikke bare en gjeng med pusekatter som unnskylder seg hvis de får vært borti hverandre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Rafael sin var like ille som carra sin. Foten godt over knehøyde. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det som er latterlig er å se på hva dere her inne skriver. Slutt med drittpraten deres. Og prat om kampen, ikke hvor dritt enkelt spillere er..Sofagriser 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Når Carra takler er det svin, når Rafael gjør det er det luuuv? Er jo ikke i nærheten av å være like stygt. Selv om det er unødvendig hardt og idiotisk av Rafael. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Da blir det Rafael-drakt for min del. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nani er den mest patetiske spilleren jeg vet om. Carragher vinner nok den foran Nani. Fy faen for en cunt. Om du mener det var filming er du så sveiseblind at jeg ikke har ord. Sa jeg noe om at det var filming? Taklinga var stygg. Det jeg reagerte på var at Nani LEGGER seg ned når Gerrard er borti han rett etterpå. OG min oppfatning av at Nani er patetisk gjelder for faen ikke bare i denne kampen, det har jeg alltid ment. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå