Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det der er så rødt som det går an-. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Hahahahaha, det er så latterlig av Nani! Jeg døøøør Han blør jo? Skal vel være rødt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan i HELVETE er det der patetisk av Nani? Jeg hater Nani, men den taklingen der er jo forferdelig. Herregud! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jævlig gøy at Suarez tok en avgjørende tuttis på verdens største talent på høyreback. Akkurat som mot West Ham bare noen hakk sykere. Elsker den mannen allerede. Synes vi skal være forsiktige med å rope altfor høyt. Sett syke comeback før denne sesongen og jeg er langt i fra trygg enda. Ikke bra av Carra, men hva faen skjedde med Nani når han plutselig gikk i bakken? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 FUCKINGS RØDT KORT Snytt igjen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hahahaha, fy faen. Vær så snill. Liverpool er en katastrofe for fotballen, hadde ikke gjort meg en drit om den klubben hadde gått til dass. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hahahahaha, det er så latterlig av Nani! Jeg døøøør Han blør jo? Skal vel være rødt. Han blør, så han må reise seg opp, løpe foran dommeren, for så å falle om? Det kalles adrenalin.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke bra av Carra, men hva faen skjedde med Nani når han plutselig gikk i bakken? Han løp bort for å vise at han blødde fra leggen, men klarte ikke stå eller noe. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Deiligste taklingen jeg har sett etter Richards på Cleverley denne helga Lenke til kommentar
surtei Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Akkurat dette vi trenger, Nani ute resten av sesongen.. Jævlig uke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Liverpool supporterne mener vel det knapt er gult vel? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nani kan dra til helvete.. Etter en feil? Uten Nani så hadde United aldri vert på toppen av premier league... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nani er den mest patetiske spilleren jeg vet om. Carragher vinner nok den foran Nani. Fy faen for en cunt. Om du mener det var filming er du så sveiseblind at jeg ikke har ord. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Enig i at det skulle vært rødt, no dowd (heh). Hahahaha, det er jo fuckings klikk utpå her! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 RAFAEL!!!!! UT MED PAKKET"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Rafael må roe seg. Dette er krise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå