Jefe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Håper ikke det. Han fikk jo FA cupen. Om Carroll blir klar så kan Carroll/Suarez mot Evans/Smalling blir moro. Bare redd for gjøkene vi har i forsvar. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror det blir en underholdende kamp med svake forsvar i begge ender. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Evans og Rio er ute. Wes - Smalling Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) EDIT: SLett post Endret 2. mars 2011 av EspenFe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Krysser alt jeg har og håper Rio blir klar til denne. Vida viste amatørtendenser i sluttminuttene. Pussig at han står med fire røde kort og alle har kommet i kamper blondie har spilt. Brown mangler matchtrening, derfor er det viktig at Rio er tilbake. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Nekter å tro at Carroll starter i dette oppgjøret. Blir maks et innhopp mot slutten, hvis ikke Poulsen og Spearing MÅ byttes inn, fordi... fordi. Gidder noen å fortelle Kenny at det er lov til å gjøre TRE bytter i fotball nå? Mitt tips til starting XI: Reina Johnson - Agger - Kyrre - Aurelio Lucas - Gerrard Kuyt - Meireles - Cole Suarez Johnson over til venstre hvis Aurelio ikke blir klar, og Carra inn på høyre i så tilfelle. Skrtel inn for Agger om vikingen ikke blir klar. Om Meireles ikke blir klar, trekk Gerrard frem og inn med Poulsen, dessverre. Agger, Aurelio, Meireles og Carroll er alle usikre med skade, men forhåpentligvis blir i det minste Meireles klar. Han har vært særdeles viktig etter nyttår i Kennys nye regime, og det hadde tydeligvis West Ham skjønt. Min drømme-XI (forutsatt at alle involverte blir skadefrie): Reina Kyrre - Agger - Carra Johnson - - - Lucas - - - Aurelio Cole - Gerrard Meireles Carroll - Suarez Endret 2. mars 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 @Leo_Khenir Ref. lagopstilling 1: Carragher er vel ikke tvilsom, og starter forhåpentligvis uansett. Hvis Aurelio og Agger blir klare så løser det mye i forsvar imo. Ref. lagoppstilling 2: Hvis noen skal fortelle Kenny at det er lov til å gjøre tre bytter, kan personen kanskje fortelle deg at det bare er lov å ha 11 spillere på banen ogå 5 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Uken går fort. Onsdag allerede og ikke lenge igjen. Kun en ting jeg er bombesikker på, og det er at det blir scoringer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Krysser alt jeg har og håper Rio blir klar til denne. Vida viste amatørtendenser i sluttminuttene. Pussig at han står med fire røde kort og alle har kommet i kamper blondie har spilt. Brown mangler matchtrening, derfor er det viktig at Rio er tilbake. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Mar/Rio-and-Vida-miss-Liverpool-clash.aspx Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Håper Carroll kan komme inn som innbytter og avgjøre kampen 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er ikke umulig at Kenny blir fristet å starte med Carroll og Suarez. Tror han har veldig lyst til å slå Ferguson og Man Utd, og hvis de mangler sentrale spillere i backfireren tror jeg vår gode mann kan gi etter for fristelsen å starte med både Carroll og Suarez i tospann så lenge Andy er klar til kamp. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror det blir 2-1 men vet ikke til hvem Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Tror vi har muligheter i denne kampen. Tipper vi slår tilbake etter å ha blitt frastjålet poeng i går. Rafael - Wes - Smalling - Evra Nani - Scholes - Carrick - Giggs Berbatov - Rooney Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Når var sist united tapte to kamper på rad? Jeg husker det ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Piss off Shurger! Endret 2. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du glemte hvit skrift, Shurge. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Huh? Jeg mener det seriøst.. Var snakk om det etter tapet mot wolves. Tror ikke det har skjedd på flere år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skal heller gi deg gleden din gnom. Sist var etter en viss kamp på OT. Fulham.... Før det var det fryktelig lenge siden sist. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Syntes vi snart må vinne mot en rival på bortebane igjen Begynner å bli sånn tåelig lei av at vi aldri vinner vanskelige bortekamper lengre. Tar heller flere tap (mot alle uavgjort resultatene) dersom vi vinner flere. 442,gunghu Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Håper på rettferdig dømming. Men tror ikke at manu kan bli rettferdig dømt 2 kamper på rad. Når skjedde det sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå