Hyperio Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som vet når innspurten på femmila er forventet? Bruker de ikke 2 timer ca.? Slå på litt før 3. Drømte forresten at Chelsea vant ligaen. Det må jo bety at vi vinner i dag. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 lfc kommer til å bli spist levende i dag, blir ikke moro engang Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 lfc kommer til å bli spist levende i dag, blir ikke moro engang Sier United supporteren. Litt synd, siden alle normalt sett tipper seier til eget lag. Tipper på 2-2 i dag. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 jeg er ikke unitedsupporter, men ok Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) NÅ begynner jeg å kjenne det! Når lagene er rett rundt hjørnet. Edit: RAWK brøyt faktisk ned. Sikkert F5-spam så det holder for laget nå. Inkludert meg selv. Endret 6. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sitter på en forsinket ferje...... kjenner det godt nå ja. Men skal rekke det! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 jeg er ikke unitedsupporter, men ok Åh, ikke det? Hvem er du supporter av? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sitter på en forsinket ferje...... kjenner det godt nå ja. Men skal rekke det! Hjelp til - padle med armene! Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Supertente Gerrard og Meireles mot feilpasningsspesialistene Fletcher og Carrick... Nei dette må jo bare bli tap Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Håper virkelig på hjemmeseier i dag, så vi får litt spenning i serien! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sitter på en forsinket ferje...... kjenner det godt nå ja. Men skal rekke det! Hjelp til - padle med armene! Eg har lagt meg i midtgangen på ferja for å minske luftmotstanden. 7 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Reina, Johnson, Aurelio, Carragher, Skrtel, Gerrard, Lucas, Meireles, Maxi, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Poulsen, Spearing, Cole, Ngog, Carroll. Lukter det 4-3-3? Eller en 4-4-2 med Gerrard på kant? Endret 6. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Reina, Johnson, Aurelio, Carragher, Skrtel, Gerrard, Lucas, Meireles, Maxi, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Poulsen, Spearing, Cole, Ngog, Carroll. Link? Og Maxi? Lol. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Kommer fra RAWK, som pleier å være troverdig. Ut fra hvordan det er skrevet tror jeg det er fra noe som ikke er posta på .tv enda. Edit: Og der var akkurat det samme på .tv! Gode kilder på RAWK Endret 6. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Reina, Johnson, Aurelio, Carragher, Skrtel, Gerrard, Lucas, Meireles, Maxi, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Poulsen, Spearing, Cole, Ngog, Carroll. Link? Og Maxi? Lol. Står både på liverpool.no og en rekke andre facebook grupper Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 EVDS; O'Shea, Brown, Smalling, Evra; Nani, Fletcher, Carrick, Scholes, Giggs; Rooney. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Berba benka igjen? Jessss 1 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Synd vi må klare oss uten Agger! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fornøyd med laget. Spennende å se hvordan vi stiller. Kan både være 4-4-2, 4-4-1-1 og 4-3-3. COME ON YOU MIGTHY MIGTHY REDS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå