Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våkna nettopp opp etter et forderlig mareritt. Carrick ble utvist etter 26 sekunder og Liverpool scoret på den påfølgende straffen. Heldigvis er jeg ikke veldig sanndrømt. :p

 

Tror United skal ha gode sjanser i dag. Håper vi går ut tøft som vi gjorde mot Chelsea. Det virket jo absolutt der, så om dommeren ikke gjør noen horrible avgjørelser i dag har jeg absolutt tro på tre poeng. Så lenge det ikke blir tap kan vi uansett si oss greit fornøyd, siden Arsenal snubla i går. Med seier i dag er kampen om seriegullet nesten avgjort.

Lenke til kommentar

Våkna nettopp opp etter et forderlig mareritt. Carrick ble utvist etter 26 sekunder og Liverpool scoret på den påfølgende straffen. Heldigvis er jeg ikke veldig sanndrømt. :p

 

Tror United skal ha gode sjanser i dag. Håper vi går ut tøft som vi gjorde mot Chelsea. Det virket jo absolutt der, så om dommeren ikke gjør noen horrible avgjørelser i dag har jeg absolutt tro på tre poeng. Så lenge det ikke blir tap kan vi uansett si oss greit fornøyd, siden Arsenal snubla i går. Med seier i dag er kampen om seriegullet nesten avgjort.

At det går ann å være så naiv. United har ikke sjangs.

Lenke til kommentar

En flott dag å våkne til med mye kos på sendeskjemaet og ikke minst en strålende kamp med avspark om noen timer. Ser ordentlig frem til kampen, og med en skrytepave av en storebror som er united supporter håper jeg virkelig på seier til Liverpool i dag. Tror sjansene er langt større for en liverpool seier nå, en det de var før kampen på old trafford. Dette tror jeg blir en gjevn kamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...