DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fordi jeg kan se begge deler uansett? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lykkee! Tidlig ferdig på jobb og får sett kampen Så da trenger du ikke sende meg updates Termo. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Våkna nettopp opp etter et forderlig mareritt. Carrick ble utvist etter 26 sekunder og Liverpool scoret på den påfølgende straffen. Heldigvis er jeg ikke veldig sanndrømt. Tror United skal ha gode sjanser i dag. Håper vi går ut tøft som vi gjorde mot Chelsea. Det virket jo absolutt der, så om dommeren ikke gjør noen horrible avgjørelser i dag har jeg absolutt tro på tre poeng. Så lenge det ikke blir tap kan vi uansett si oss greit fornøyd, siden Arsenal snubla i går. Med seier i dag er kampen om seriegullet nesten avgjort. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Våkna nettopp opp etter et forderlig mareritt. Carrick ble utvist etter 26 sekunder og Liverpool scoret på den påfølgende straffen. Heldigvis er jeg ikke veldig sanndrømt. Tror United skal ha gode sjanser i dag. Håper vi går ut tøft som vi gjorde mot Chelsea. Det virket jo absolutt der, så om dommeren ikke gjør noen horrible avgjørelser i dag har jeg absolutt tro på tre poeng. Så lenge det ikke blir tap kan vi uansett si oss greit fornøyd, siden Arsenal snubla i går. Med seier i dag er kampen om seriegullet nesten avgjort. At det går ann å være så naiv. United har ikke sjangs. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen som vet når innspurten på femmila er forventet? Er nerrrvøs foran kampen i dag. Er ikke i samme situasjon som Hewitt, da halve familien min er Manchester United fans. Gleder meg uansett! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette blir femmil på tv og kamp på Sumo på pcen. Hvorfor i helvete skal du ødelegge Premier League med å se femmila samtidig? Skisport suger kuk. At det er VM i kollen endrer ikke det faktum. 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Blir nok begge deler på meg og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Deg om det Hyrlen. VM i kollen er noe helt spesielt og selvfølgelig skal det stå på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 En flott dag å våkne til med mye kos på sendeskjemaet og ikke minst en strålende kamp med avspark om noen timer. Ser ordentlig frem til kampen, og med en skrytepave av en storebror som er united supporter håper jeg virkelig på seier til Liverpool i dag. Tror sjansene er langt større for en liverpool seier nå, en det de var før kampen på old trafford. Dette tror jeg blir en gjevn kamp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hehe, ja jeg er nok ganske alene om å hate ski her i Norge. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er i fare for å bli overtent før avspark jeg nå finner fram LFC-spillelisten på iTunes og Spotify. En rekke Youtube-videoer og DVDen med hele finalen fra Istanbul. Lyst til å dele den? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du er nok alene der ja, Hyrlen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Carroll starter visstnok. Lag snart. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gerrard og. Jon BørrestadPhil Thompson har snakket med Gerrard og fikk beskjed om at han starter. En smertestillende sprøyte og klar for kamp. #2pl Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Da vet vi hvem som scorer i dag i alle fall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 En rusten Brown mot en rusten Carroll. Morsomt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Akkurat som på FM. Edit: Lenge siden det har vært så vanskelig å spå laget. Kenny har jo egentlig ikke bekrefta eller sagt en dritt på forhånd nå. Spennende! Endret 6. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå