Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reina og VDS er omtrent like viktige begge to og to veldig gode spillere, men Liverpool og Reina vinner for at han er fremtidens keeper, mens Sar snart er ferdig. :w00t:

 

Gleder meg til kampen, og gruer meg faktisk ikke så mye som jeg pleier, kan ha litt å gjøre med at det er veldig få Man Utd-supportere her, hvert fall som jeg har close kontakt med, og det er lett å gjøre seg utilgjengelig på nett hvis vi skulle tape. :p Det blir tett og jevnt som alltid, og Man Utd er favoritter ut ifra tabell og spillerstall, selv med skader bak, men Liverpool er kapable til å slå hvilket som helst lag, og på Anfield skal vi alltid bite godt ifra oss og vinne. Det er en stor nedtur hvis ikke Gerrard spiller da, ekstremt viktig og ikke minst i kamper som denne der han er eksta tent. Carroll må gjerne starte, uavhengig av Gerrard for min del, langt bedre selv i halvform enn N'Gog og Kuyt.

 

Mitt personlige håpelag:

 

Reina

Johnson - Carra - Agger - Skrtel - Aurelio

Lucas

Gerrard - Meireles

Carroll - Suarez

 

I sånn 3-5-2-system med vingbacker opp og ned, selv om vi lider av å mangle Kelly her. "Vingene" Maxi, Cole, Jova, Kuyt sucker for mye til å få til noe mot Man Utd. Men jeg antar at Kuyt kanskje vil starte isteden for Carroll her, med forbehold om at Gerrard blir frisk nok til å starte.

 

Blir spennende hvert fall! En grei natts søvn, så braker det løs! :)

Lenke til kommentar

Kampnervene begynner å sette inn. Dette er en ekkel kamp. For å holde mest mulig press på Arsenal så bør vi ikke tape her men samtidig så blir kampen mest sannsynlig veldig gjevn og gjerne avgjort av tilfeldige ting. Vi har hatt er hardt kampprogram som ikke blir noe lettere i de neste kampene og jeg fryker slitasjen i laget. Valencia? Hvor er du? Vi må ha en ordentlig kantspiller. Park? En løpsmaskin som også hadde vert kjærkommen. Vert uten ham siden Jul

Lenke til kommentar

Tror jeg aldri har vært så rolig foran en kamp noen gang. Dette blir tap uansett.

Ingen tvil da. Ingen jinx engang. Har gått glipp av kanskje 100 minutter United tilsammen, i alle turneringer, i løpet av de siste årene, men i dag er det nesten så jeg kunne vurdert å se 5-mila istedenfor. Kommer til å bli jævlig døvt. Tipper dette er laget som skal svertes:

VDS

OShea - Brown - Smalling - Evra

Nani - Fletcher - Carrick - Scholes - Rooney

Berbatov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...