Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for et leven. Liverpool har nå vært klart best da, så det er i og for seg fortjent. Når det er sagt, så er Carraghers takling soleklart rødt. Treffer med knottene i knehøyde. Svakt av Dowd. Rafael sin er også en vill takling, og det kunne forsvares med et rødt kort, dersom Carragher hadde fått det i forkant.

 

Lurer på hva som skjedde med Nani. Løper bort til dommer, for så å bli skadet igjen? Katastrofedag for han i alle fall, håpløs involvering på 2-0.

 

Man ser at dette er et derby. Skal ikke stå på dramatikken i alle fall. Får håpe Man Utd også klarer å produsere noe framover i andre omgang, slike at vi kan få end to end stuff, med høy intensitet og masse dueller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes Carra sin var styggere (sjokk), Rafael har hvertfall knottene ned.

 

Synd med Nani, tror ligagullet forsvant der.

 

Rafael treffer faktisk også ballen først.

Fullstendig irrelevant. Tofotstakling med den ene foten over knehøyde, like rødt som carra sitt (som jeg beklager at jeg forsvarte med at kommentatorene her gjorde det, jeg så det igjen nå i pausen og det var selvfølgelig rødt).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig at at Rafael får en fot av Maxi som burde vært frispark i hvert fall, men ser for meg ut som Rafael løfter beinet og knottene i taklingen, og burde straffes på samme måte som Carragher. Dommer gjør altså riktig ved å dele ut samme straff. Om han hadde gitt røde istedenfor gule hadde det ikke vært noe å si på.

 

Ellers: Fy faen hvor dårlige vi har vært. Både defensivt, og ikke klarer vi å spille oss ut heller, med unntak av noen nydelige krossere fra Scholes og Rooney, dessverre blir det en del feilpasninger (farlige sådan) fra Scholes.

 

Og skuddet fra Berbatov så jeg i mål! Synd den gikk stolpen og ut!

 

En omgang igjen. Håper vi viser bedre takter i andre, for Liverpool leder fortjent...

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Nani har vært vår beste spiller i år. Kunne ikke vært mer svekket. Uten Nani og Liverpool med en ekstra mann på banen i forhold til det de skulle hatt.

United har da også en ekstra mann på banen.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Nani har vært vår beste spiller i år. Kunne ikke vært mer svekket. Uten Nani og Liverpool med en ekstra mann på banen i forhold til det de skulle hatt.

 

Og, ja. United har vært elendige i første omgang. Men dette hadde vi snudd om ikke dommeren hadde vært CP i skallen.

Jada, jada, Limbeck.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med litt temp der ute. Sånn et derby skal være! Kunne vært et par røde der ute, men er i stedenfor to gule i nøkkelsituasjoner. Helt greit for meg.

 

Forskjellen er at Liverpool står igjen med sine 11, United må bytte ut nøkkelspilleren Nani....

 

Ja, det er jo kjipt for dere. Men om dere hiver inn Hernandez så tror jeg ikke dere blir så veldig svekket selv om Nani er blant deres viktigste offensive spillere.

Nani har vært vår beste spiller i år. Kunne ikke vært mer svekket. Uten Nani og Liverpool med en ekstra mann på banen i forhold til det de skulle hatt.

United har da også en ekstra mann på banen.

Nei. De har ikke det. Den taklingen kommer ikke hvis Carra blir utvist. Dessuten er taklingen MYE MYE MYE mildere. Suarez skal OGSÅ være utvist for den lugginga.

Lenke til kommentar

Suarez skulle også hatt gult/rødt etter tydelig ha dratt rafael i håret.. Hører vell ikke akkurat til på en fotballbane det!

 

I situasjonene rundt disse taklingene er det liten vits å dele ut i hytt og gevær. Da hadde det ikke vært spillere igjen utpå der...

Lenke til kommentar

Fy faen, du ser faktisk Nani gråte når han sitter på bakken der. Lurer på om det er fordi han vet det er en alvorlig skade, eller om det er tanken av hva som kunne ha skjedd. Carragher er livsfarlig for alle han spiller mot, treffer jo faen meg aldri ball. Legg opp før du ødelegger karrieren til noen. Rafael sin var stygg, men ikke på langt nær så ille som Carragher sin.

 

Hååper for faen Sir Alex gir gutta tidenes hårføner, for det her er flaut. Vi blir tidvis spilt av banen av et lag på nivå med Sparta Praha.

 

Jo flere ganger jeg ser taklingen på Nani, jo verre er den. Strak fot. SOLEKLART rødt.

Lenke til kommentar

Rafael sin takling kommer aldri hvis Carra blir utvist der. Dessuten er Carra sin KLART mye styggere. Rafael sin er gult kort, rødt hvis man legger linja lavt. Carra sin er rødt uansett hvor man legger linja. Det finnes jo ikke klarere røde kort enn det dritet der. Mister sikkert Nani resten av sesongen pga. den voldelige scousercunten nå. FAEN. Det var den sesongen. Uten Nani kan vi bare drite i CL og PL. Prøve å sikre topp 4 nå.

Rafael kommer fykende inn med begge beina over bakken og knottene først. Klart det er rødt kort selv om han ikke treffer spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...