Cuneax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Xtreamer skal vise sitt neste mediaspillerflaggskip på årets CeBIT-messe. Les mer Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Xtreamer skal vise sitt neste mediaspillerflaggskip på årets CeBIT-messe. <a href="http://www.audiovisuelt.no/artikler/nytt_flaggskip_fra_xtreamer_ventet_paa_cebit/90365" title="Nytt flaggskip fra Xtreamer ventet på CeBIT">Les mer</a> Ser ikke noe om HDMI 1.4 eller 3D... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Og hvorfror i h........ kan de ikke skaffe spotify plugin. Da er jeg første mann i køen. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Og hvorfror i h........ kan de ikke skaffe spotify plugin. Da er jeg første mann i køen. Om en ser på skjermbildet så ser en det står "APPS". Kan fort være alle slike behov blir dekket Lenke til kommentar
TheBesserWisserdotcom Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Spotify plugin kan fort komme. Det eksisterer en haug med "homebrews" man kan leste ned direkte via dashbordet eller legge inn via usb. Xtreamer er et koreansk selskap, og spotify, er meg såhvidt bekjent ikke så veldig store utenfor skandinavia. det finnes derimot andre alternativer: grooveshark f.eks Jeg har hatt den originale xtreamer ett par år nå, og den er uten tvil den klart beste mediastreameren å få tak i. Lenke til kommentar
MediaGeek Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Xtreamer har öppnat nettbutikk i Norge, Xtreamer.no jag har själv en iXtreamer men skall pre-order en Xtreamer Ultra som absolut blir det festaste HTPC media playern som finns på marknaden idag. Den kommer med valfri OS, Boxee plattform och XMBC och Apple Airplay!! Dessutom så kan du köra Grooveshark på den, tusen gånger bättre än Spotify om du frågar mig! jag har precis gjort en pre-order på Xtreamer.no Lenke til kommentar
MediaGeek Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen som har testet Voddler på Xtreamer Prodigy? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg for min del skulle ønske FÆRRE finesser på prylene... Om de lot en TV bli en GOD TV, og ikke blande inn alt annet tull og tøys hadde vært mye bedre. Samme sak om mediespillere og. La de spille mediafiler og glem andre ting.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg