deldavies94 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva er den beste vodkaen og whiskeyen å få kjøpt på vinmonopolet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Vent et par år du. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er det nå vi skal begynne å snakke om at smak er subjektivt?... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Smak er subjektivt, kva andre liker betyr ikkje nødvendigvis noko for kva du vil like. Skal du drikke vodka reint? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor det? Er det ikke bedre åkose seg med den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Han er 16 år. Hans definisjon på å kose seg på fest er vel å spy ned buskene. 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Boda, men da trenger han ikke polets "beste" heller, den har han heller antagelig ikke råd til... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 For whiskey: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596960 Vodka: Skyy er min favoritt selv om jeg ikke drikker så mye vodka nå lengre. Lenke til kommentar
deldavies94 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 skal kjøpe whiskeyen i bursdags gave te pappa Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Grey goose er vel kåret til den bestsmakende vodkaen. Har dog aldri smakt den selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 skal kjøpe whiskeyen i bursdags gave te pappa Så du må få "pappa" til å kjøpe bursdagsgaven til seg selv? Forøvrig så er smak helt subjektivt. Selv foretrekker jeg amerikansk whiskey, altså burbon. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bare et lite tips - tviler på at faren din blir imponert dersom du får en kamerat til å kjøpe whisky til deg. Kan jo hende at du gjør dette i samarbeid med moren din eller noe lignende, da er det jo greit nok, men hvis du får noen til å kjøpe det til deg ville jeg nok latt det være. Lenke til kommentar
deldavies94 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 mamma kjøper for meg ja Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hadde du fortalt alt dette i førstepost hadde dette blitt en mer produktiv tråd, bare et tips til nestegang:) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Nei. Alle hadde nok fremstått like så; "du er under 20 år din dritt, du fortjener ikke noen gode tips i det heletatt." Personlig syns jeg det er fint at ungdommen spør etter råd når det gjelder tips til alkoholholdig drikke. Vi får her en glimrende mulighet til å føre den fremtidige hær inn på rett spor fra første stavtak. Mitt tips er å ikke brenne av alt krutt når det gjelder vodka. Den smellen har jeg gått på selv og har derfor store problemer med mange drinker i dag (da mange inneholder vodka). Start festen med en six-pack med øl eller en/halvannen flaske rød/hvitvin. Når du da har fått grunnlaget kan du forsiktig spe på med brennvin. Eventuelt drinker, men de må ikke være for søte. Da blir du fortere kvlam av sødmen enn alkoholen. Du nevner whisky. De eneste whisky'ene du får innenfor rimelighetens prisgrenser for en nybegynner er Jameson og The Famous Grouse. Sistnevnte er bedre, men koster hakket mer. Når det gjelder Vodka har jeg ikke så mye å si, da jeg ikke har kjøpt en eneste Vodkaflaske de siste 4 årene. Men i og med at Vodka i all hovedsak blir brukt som tilsetting i drinker her tillands er nok det meste godt nok Endret 4. mars 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
deldavies94 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Takk andreasfe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Billig whisky er aldri en bra gave, viss faren din kan whisky, tenker han bare, jaja, det er whisky, men det er laveste kvalitet. Spander 100-150kr og du har masse single malt å velge mellom. Hakushu 10 år gammel er en drit god japansk whisky, koster 449kr, og er nå standar i alle pol. Til samme pris får du en Highland Park 12 år, også en veldig god whisky som nesten alle som prøver liker, begge disse er 100-150 kr dyrere en blended whisky som grouse, men er så mye bedre og viser at du legger litt tanke og gryn bak gaven Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dworek Vodka er en fin vodka for studenter Er ikke ille på smak heller. Super å blande med appelsinjuice fra Rema 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå