mr.saxy Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hei, skal kjøpe en amd athlon || x4 640 har tenkt meg å overclocke, men er i tvil om stock kjøleren ikke vil greie jobben. Vil vel helst ikke kjøpe en ny kjøler, men hvis det er nødvendig gjør jeg det. Helst ikke over 500kr Endret 1. mars 2011 av mr.saxy Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Du skal nok klare å klokke den et par hundre MHz på stock kjøler, men ikke noe mer Men her har du en veldig god kjøler til billig peng http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/kjoling/prosessorkjoling/Zalman-CNPS10XQuietCPUCooler/125225.4045/ Vurderer den selv faktisk, da jeg er lei av vannkjølinga mi Endret 28. februar 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
mr.saxy Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 jeg får prøve å clocke med stock-kjøleren og holde øye med tempraturen, også kjøpe en bedre kjøler etterhvert takker for svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå