roffenn Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har en bærbar som jeg har/vil ha koblet opp med nettkabel. Men når jeg bruker kabelen får jeg samme styrke(2prikker) som med trådløs! Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det skal ikke vises styrke på signalet når du bruker kabel. Er du sikker på at du er koblet til med kabelen ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Du har nok ikke slått av det trådløse nettverkskortet. Slå det av å du får brukt kabelen Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Du har nok ikke slått av det trådløse nettverkskortet. Slå det av å du får brukt kabelen Det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 du får 2 i styrke med det trådløse, kabelen har du full styrke med uansett, så lenge du har aktivert nettverkskortet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 du får 2 i styrke med det trådløse, kabelen har du full styrke med uansett, så lenge du har aktivert nettverkskortet Må deaktivere trådløst før du kan ta i bruk kabel Bærbare datamaskiner er litt dumme som ikke foretrekker kabel foran trådløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå