Gå til innhold

Et godt RPG spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk for mange forslag, skal google litt og se dem ann!

Har ikke prøvd så mye av disse men syntes dragon age 2 ser kult ut, noen som har prøvd

1'ern??

Joda, har prøvd det første DA og kan si at det er en ok opplevelse , men er langt ifra det beste rpg spillet jeg noensinne har prøvd (Bg1 + BG2 er nok der).

Lenke til kommentar

Du får kjøpt mange klassiske RPG-spill på good old games (www.gog.com) til $5-10. Alle Baldurs Gate spill+expansions, Arcanum, egentlig bare å kikke på RPG-seksjonen og lese reviews der. Alle spillene er oppdatert så de fungerer feilfritt i nye windows-versjoner.

Lenke til kommentar

Takk takk for mange forslag, skal google litt og se dem ann!

Har ikke prøvd så mye av disse men syntes dragon age 2 ser kult ut, noen som har prøvd

1'ern??

Joda, har prøvd det første DA og kan si at det er en ok opplevelse , men er langt ifra det beste rpg spillet jeg noensinne har prøvd (Bg1 + BG2 er nok der).

Ok, takk! :D

Lenke til kommentar

Du får kjøpt mange klassiske RPG-spill på good old games (www.gog.com) til $5-10. Alle Baldurs Gate spill+expansions, Arcanum, egentlig bare å kikke på RPG-seksjonen og lese reviews der. Alle spillene er oppdatert så de fungerer feilfritt i nye windows-versjoner.

Men er butikken fra utlandet? Toll osv?

Lenke til kommentar

Nei du kjøper og laster ned spillene direkte. Ingen moms eller toll på elektroniske varer :) Og det er ingen pirat- hokuspokus, de har avtaler med alle utgiverne til å selge spillene.

Du får med alle manualer og ekstramateriale som soundtracks etc også. Pluss at 90-talls spill er patchet opp til å virke i nye Windows-versjoner, noe du ikke får med pirat-torrents som gjerne sluttet å virke etter Windows98.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei du kjøper og laster ned spillene direkte. Ingen moms eller toll på elektroniske varer :) Og det er ingen pirat- hokuspokus, de har avtaler med alle utgiverne til å selge spillene.

Du får med alle manualer og ekstramateriale som soundtracks etc også. Pluss at 90-talls spill er patchet opp til å virke i nye Windows-versjoner, noe du ikke får med pirat-torrents som gjerne sluttet å virke etter Windows98.

Aha.. Trodde det ikke var elektronisk eg. Men da tar eg en titt :)

Lenke til kommentar

Har drevet litt med Two Worlds II den siste tiden.

Masse kule skills, features, bra grafikk og pen verden.

Nærmest en blanding av Diablo(gems på våpen, teleport, mulighet til å spille gjennom det sammen med andre over nett) og Oblivion.

Synd at spillet desverre ikke helt utvikler seg og føles litt uferdig i de siste kapittlene.

Lenke til kommentar

Har drevet litt med Two Worlds II den siste tiden.

Masse kule skills, features, bra grafikk og pen verden.

Nærmest en blanding av Diablo(gems på våpen, teleport, mulighet til å spille gjennom det sammen med andre over nett) og Oblivion.

Synd at spillet desverre ikke helt utvikler seg og føles litt uferdig i de siste kapittlene.

Vel, har ikke kommet så altfor langt enda.

Er jo uansett en del ting jeg ikke liker ved det. Er ikke det perfekte spillet for meg personlig, men det er noe å prøve hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...