Freddemor Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei! Jeg sliter med at outlook 2007's innebygde stavekontroll tar seg litt for mye til rette. "mm" blir til "med mer", i steden for millimeter osv. Jeg finner ikke ut hvor man skrur av dette. Tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I min engelske er det meny Tools - Options, fane Spelling, knapp Spelling and auto correction. Derfra en masse lister og menyer og knapper, omfattende jobb så ikke begynn før du har litt tålmodighet og litt tid. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 I min engelske er det meny Tools - Options, fane Spelling, knapp Spelling and auto correction. Derfra en masse lister og menyer og knapper, omfattende jobb så ikke begynn før du har litt tålmodighet og litt tid. HTH. Beste hilsen Harald Den er grei! Takk for tips. Tror jeg skal ta det på sikt... - Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå