Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Finner omtrent bare 2-3 brukbare ting til mitt bruk, det er PvE jeg holder meg til. Det er svindyrt å levle, og det man har bruk for kan ta tid og krefter det også å få tak i. Det svir mer enn det smaker med disse proffesjonene. Noen som er helt uenig? Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg er 110% Uenig. Mine proffesions tjener jeg skyhøyt på. Har Alchemy og Herb på en av mine karakterer, hvor to timer grinding av herbs som oftest resulterer i 5-10 flasks, som igjen blir til noe mellom 1000 og 3000 g. Priser varierer, så det samme gjelder for inntekter fra flaskene. Men generelt, proffesions er konge for å tjene penger, om det så skulle være råe materialer eller produkter du lager ut ifra samlingsproffesions. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Professions kan du tjene mange tusen gull i timen med hvis du bruker de riktig. Det koster litt å levle men det kan du tjene inn igjen faktisk på minutter. Utover å tjene gull så får du noen små stats-bonuser fra hver profession, disse er balansert oppimot hverandre så det skal ikke ha så mye å si hvilken du velger. Utover dette er det lite å hente, stort sett kan du bare kjøpe alt du trenger fra noen andre som kan lage det. Gull har ganske begrenset nytteverdi også ville jeg sagt. Med å bruke riktig mener jeg at du lar andre grinde mens du tar fortjenesten (bruker auction house). Endret 28. februar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Raids har stort behov for flasks som gir f.eks. +300 strength i 1 time. Klart, skal du bare levele og lage ting til deg selv blir det et pengesluk. Endret 28. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du har høy lvl alts så levle du gathering professionene som du trenger og farme alt du trenger for å levle resten da Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 jeg tjente ca 40000g på mining den første uka i cataclysm, klager ikke Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Engineering byr på fallskjermkappe, pets, mounts, Mr. Jeeves, nitro boost og teleports til Outland, Kalimdor og Northrend. Sikkert ikke særlig spennende for en som fokuserer på PVE, men for meg er engineering gull verdt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, stort sett bare penge argumenter. Tenker nå helst til eget bruk. Er man i raid guild kan jo det hjelpe litt også, men likevel. Gearet er jo PvP, så farmer man i normal, så farmer man i heroics, og så kan man crafta fra sine epic recipes. Synes de tyner dette vell langt. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har ikke spilt siden wotlk, men når jeg spilte mm hunter med BS/JC, så fikk jeg ca 40 mer arp. Det kommer helt ann på hvor engasjert du er i spillet / min-maxing. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har ikke spilt siden wotlk, men når jeg spilte mm hunter med BS/JC, så fikk jeg ca 40 mer arp. Det kommer helt ann på hvor engasjert du er i spillet / min-maxing. Da var du ikke helt engasjert, eller hva prøvde du å si? Oo Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 viss man tenker litt lenger enn sin egen nesetipp så er det ikke dyrt å levle. tjente inn det jeg brukte på å kjøpe herbs på ah til å skille alchemy på 3-4 dager. ligger nå på ca 1k gull/dag, på begge transmute masters jeg har. 5-10 min er alt som trengs. hvorfor må det være noen annen grunn enn å få inn gull for at proffesions skal være verdt bryet? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Engineering byr på fallskjermkappe, pets, mounts, Mr. Jeeves, nitro boost og teleports til Outland, Kalimdor og Northrend. Sikkert ikke særlig spennende for en som fokuserer på PVE, men for meg er engineering gull verdt. eh jo du har en glove enchant som er bra for di fleste classes 480 stat proc use effect med 1 min cd og en ekstra bonus er det at du kan stacke en glove enchant + den du får via engineering, og om han ikke raider noe særlig så can han lage epic helmen der du kan gemme 2 cogwheels Endret 28. februar 2011 av M3X Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Da mener de fleste her at professions er ment mest for gull inntekter. Det er sikkert grunnen også til at det ble med i spillet. Kjedelig at man ikke kan crafte litt mer skikkelig gear. Farme raw materials er enklere og raskere enn å gå 1000 runder i normal og heroics. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Da mener de fleste her at professions er ment mest for gull inntekter. Nja, de fleste (alle?) jeg spiller med har professions for stat bonusene. Det at det er mulig å tjene litt gull på det kommer bare i tillegg. Gull og gear kan du lett få fra andre ting, de ekstra statsene du får fra professions er det ikke mulig å få fra noe annet. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De fleste professions gjør jo karakteren din bedre på sett og vis uansett. Liftbloom, Critrating med skinning, stamina med mining. JC har jo bop gems. Det er jo endeløst med fordeler med professions. Og selvfølgelig skal ikke ett profession VALG gjøre karakteren din til den den er. Jeg syntes det er en helt greit balansert mengde med fordeler man får via. professions nå. Og siden du tydeligvis er PVE orientert så er det vel greit å kunne lage sine egne flasks? Enchante sine ringer? Ting som gjør karakteren din hakket vassere på dps. Archeology derimot har jeg ingenting til overs for. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 De fleste professions gjør jo karakteren din bedre på sett og vis uansett. Liftbloom, Critrating med skinning, stamina med mining. JC har jo bop gems. Det er jo endeløst med fordeler med professions. Og selvfølgelig skal ikke ett profession VALG gjøre karakteren din til den den er. Jeg syntes det er en helt greit balansert mengde med fordeler man får via. professions nå. Og siden du tydeligvis er PVE orientert så er det vel greit å kunne lage sine egne flasks? Enchante sine ringer? Ting som gjør karakteren din hakket vassere på dps. Archeology derimot har jeg ingenting til overs for. Archeology er jo secondary proffesion av en grunn;D Til tross for at Zin'Rokh ville ha vært et konge våpen å ha i BoA. Men er enig med det andre du sier. Generelt veldig gode fordeler man kan få ved bruk av proffesions. Kombiner JC og Enchanting for eksempel. Det koster selvfølgelig penger, men om du er opptatt av PvE hovedsakelig så vil jeg tro at disse kan utgjøre en merkbar forskjell. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Alle er like, det går opp i opp, kan hende noe har -5, +5 mer stat men sånn er det bare, neste patch eller ekspansion så er noe dårligere, har byttet profession 2 ganger på mainen, men nu er det nok, sitter med enchanting + engineering, ca 2k gold per dag hvis jeg vinner chaos orb, men nu har jeg heller ikke aimed på gold. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det koster litt å levle, men de pengene får du igjen mangfoldige ganger hvis du utnytter mulighetene den gir deg. Det er verdt å levle professions kun for statbonusene de gir deg, spør du meg. Har selv JC og Enchanting og det er 161 ekstra Intellect, noe som er en betydelig bonus. Jeg har også levlet professions til 525 på alts som ikke er lvl 85 engang, kun for å tjene penger på de. Jeg vil si at det er dyrt å ikke levle professions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå