abene Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Mange brukere skal være rammet av Gmail-trøbbel. Les mer Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Selv har jeg min e-post lagret på ett domene satt opp med en Google Apps konto. Videre har jeg en Hotmail konto som er satt opp med Pop3 mot denne Google Apps kontoen, enkel og grei måte å ta backup på. 1 Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 - 0.08% er berørt, ikke 0.008% - " Enkelte brukere skal å miste samtlige av sine e-postmeldinger/mapper." - dette er ikke norsk. - "mange" i ingress, "en del" i tekst. - osv, osv. Vanlig HW-kvalitet dette her! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 - 0.08% er berørt, ikke 0.008% - " Enkelte brukere skal å miste samtlige av sine e-postmeldinger/mapper." - dette er ikke norsk. - "mange" i ingress, "en del" i tekst. - osv, osv. Vanlig HW-kvalitet dette her! Haha, nå humret jeg godt her Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fra nå av skal jeg ta sikkerhetskopi av alt. Stoler ikke på at dataene mine er trygge hos nettjenester. Det vises jo her. Jeg elsker Gmail, men dette synes jeg var veldig dårlig. Hvordan kan plutselig e-postene bli slettet? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hvordan kan plutselig e-postene bli slettet? Jeg kan komme på ganske mange grunner til at slikt kan skje. Forøvrig er det en link i artikkelen som gir løpende oppdatering på problemet. Nå er det ikke nevnt noe sted, men jeg ser ikke helt bort i fra at det skal være mulig for Google å gjenopprette noe av det som har blitt slettet. At man bør ta sikkerhetskopi av data man er redd for er en selvfølge. Å lagre noe et sted, og ingen andre steder er ikke sikker lagring. Uansett hvilke garantier man får for sine data. Forøvrig påtar ikke Google seg noe spesielt ansvar for dine data på Gmail. Endret 28. februar 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vell og dette er hvorfor vi aldri burde satse på en 100% nettsky... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvordan kan plutselig e-postene bli slettet? Jeg kan komme på ganske mange grunner til at slikt kan skje. Forøvrig er det en link i artikkelen som gir løpende oppdatering på problemet. Nå er det ikke nevnt noe sted, men jeg ser ikke helt bort i fra at det skal være mulig for Google å gjenopprette noe av det som har blitt slettet. At man bør ta sikkerhetskopi av data man er redd for er en selvfølge. Å lagre noe et sted, og ingen andre steder er ikke sikker lagring. Uansett hvilke garantier man får for sine data. Forøvrig påtar ikke Google seg noe spesielt ansvar for dine data på Gmail. Men de kan jo ta backup av det. Selvsagt koster det jo dobbelt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Men de kan jo ta backup av det. Selvsagt koster det jo dobbelt. De tok backup, viser det seg i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå