Okie85 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei, vurderer å kjøpe 6610 fra sense shopen. det eg lurer på er om det er med det eg trenger for å hører på radioen, eller om eg må kjøpe et Stereoheadsett i tillegg ? og så et spm til: noen som vet om sense har nettsperre eller simsperre på telefonene de selger ? på forhånd takk.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hey, man får med steroheadsett med på kjøpet. det fikk jeg da. tror alle får det med, eller VET at alle får det med. Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 okei, lurte på det siden det står at Pakken inneholder: *6610 *Handsfree *Lader *Brukermanual *Batteri *CD med software og så kan enn krysse av for en del tilbehør, men siden det bruker å følge med så gjør det nok det, for det er vel standariserte pakker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Alt jeg kan si er at sense er et BRA mobil selskap! Har vært kunde hos de i 3 år.... Har aldri vært mer fornøyd en jeg har vært med sense....! Jeg har hatt det meste fra telenor å netcom.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 og jeg er hittils mest fornøyd med netcom (har hatt sense i ca 1 år tilsammen) Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 har hørt at det kun er telenor som driver med nett- og simsperre. er selfølgelig ikke sikker. har bare hørt det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 da tar du feil, det er omvendt=) Telenor har sperre som de gir, men ikke manuell. derimot skjult nr har du mulighet for manuelt hos dem, men ikke hos netcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå