DJ_Dark Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Plasseringsmessig i WC har hun vel vært høyere, og hun har vel vært nærmere i sekunder og tror jeg... Ja, hun har vært høyere opp på plassering, men hun har aldri vært så nære som 23 sek bak før. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Noen er fullstendig ute og kjører som vanlig ser eg. 10km tull, fjas, og surr. Eg vet kem som hadde vunnet den grenen! Bjørgen er bare helt konge. Og NYDELIG av Johaug som følger opp med en fin fin fjerdeplass. Hun kommer til å bli stor. (Eller... Kanskje ikke stor, men en god skiløper ) At Marit er ute og kjører hardt fra start til mål ja. Men det gjør hun da alltid... Endret 28. februar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg må ha matte, mens Bjørgen blir historisk? Unfair. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor hadde jeg fri forrige uke og ikke denne? Blir ikke det samme å se innspurtene i reprise når man vet resultatet. But that's life. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor hadde jeg fri forrige uke og ikke denne? Blir ikke det samme å se innspurtene i reprise når man vet resultatet. But that's life. Second that! Hater studenter og trygdesnyltere som sitter hjemme å ser direkte mens jeg får vite det på sms mens jeg er på jobb.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja fysj! Hater folk som har fri midt i ukene til å se VM og gjøre akkurat som de vil. BASTARDS!!!! Allikevel gikk eg glipp av 10km..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå