lmoellersen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Someone? May the force be with those who answers in an intelligent way. 8) [Emnefeltet endret av moderator, SilentNET] Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 bestill fra ebgames. Jeg bestilte derfra fikk spillet 1 uke og 2 dager etter Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Gamestop Fikk det etter 4 dager. EBword må ha masse bekreftelser, det er blitt et styr uten like å bestille derfra. Lenke til kommentar
lmoellersen Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ok. Men jeg har flere kompiser som har bestillt derfra og som har hatt problemer med tanke på godkjenning av VISA'n og greier. Måtte du ordne en bank greie, eller gikk det rett i gjennom så de bare trakk beløpet og sendte med en gang? Lenke til kommentar
lmoellersen Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 på Gamestop så er den "vanlige" edition back ordered da. Var den det når du bestillte? Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Nei jeg kjøpte collctors edition, kosta bare et par hundre kroner mer og jeg hadde absolut ikke lyst å vente til EBgames fikk fingern ut. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg gav en lang dans i helvete i og bestille det etter alt for mye rot, avbestillte jeg det hos alle stedene. Jeg venter heller til det kommer til europa. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Happy waiting. Det er jo en norsk butikk som importerer det og de får inn et lass om 2 uker. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kjøpte min SWG fra gamestop jeg. Collectors edition seff. Den ble sendt på dagen å dumper nok ned i postkassa mi i morgen Bare så synd at jeg skal bort i 10 dager på ferie men nå har jeg i alle fall noe å glede meg til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Rop litt høyere i topicen, det hjelper nok Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Som sagt i tråden jeg lagde i går - jeg og mange andre har bestilt fra gamestop.com. Fikk spillet etter 4-5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå