festen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er de verdt noe, har det blitt noen samleverdi enda? Jeg har veldig mange av dem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er de verdt noe, har det blitt noen samleverdi enda? Jeg har veldig mange av dem. Hva er der verdt er vanskelig å si uten å vite hvilken tilstand de er i, men jeg vil påstå de så absolutt har samleverdi. Hva legger du i "veldig mange"? Og hadde det vært mulig med noen bilder? Lenke til kommentar
festen Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har ikke har helt oversikten over tilstand og mengde da jeg har det spredd over et par lager og det er lenge siden de hadde noen bruksverdi. Det er ikke bare er classic, men også nyere serier, men jeg tror det er helt topp. Jeg har til og med en original svart bærevæske til en av dem. Har du noen ide om hva verdien kan være? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kan ikke tenke meg at de er verd noe særlig. Disse maskinene ble solgt i bøtter og spann, så det er ikke akkurat slik at det er vanskelig å få tak i noen av modellene i dag. Du må nok tilbake til Apple I for å finne en gammel Apple-maskin som selges for store penger i dag. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Store penger tilhører de ekstremt sjeldne modellene, men også svært tidlige Macer går for en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå