Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spillet ble sendt i posten i dag. Så da har jeg det forhåpentligvis til helga. Blir en gooood helg dette.

 

Har bare ett problem. Fargene på TVen jeg kjøpte i sommer er ikke helt gode, veldig sterke farger. Når jeg prøvde Arkham Asylum var fargene nesten glorete, veldig mørkt og vanskelig å se rundt seg. Noen som vet hvordan man best går frem for å stille inn fargene på en TV?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay! Gikk som jeg håpet - hentemelding fra CDON i dag!

Noen som har det :p Ser på pakkesporingen at boksen min ankom hovedterminalen i trondheim klokken 9 i dag, men er ingen mulighet for å hente ut pakken der så jeg må faktisk vente helt til i morgen for at den skal bli utlevert til mitt nærmeste poststed som er 2km unna hovedterminalen -.-

*rage*

Lenke til kommentar

Yay! Gikk som jeg håpet - hentemelding fra CDON i dag!

Jeg fikk det også i dag, men når får vi pre order bonusen Joker's Carnival i mailen tror du?

 

Godt spørsmål. Burde vel komme en e-post om ikke annet. Sjekk søppelfilteret ditt - jeg fant min der nå nettopp! :)

 

 

Yay! Gikk som jeg håpet - hentemelding fra CDON i dag!

Noen som har det :p Ser på pakkesporingen at boksen min ankom hovedterminalen i trondheim klokken 9 i dag, men er ingen mulighet for å hente ut pakken der så jeg må faktisk vente helt til i morgen for at den skal bli utlevert til mitt nærmeste poststed som er 2km unna hovedterminalen -.-

*rage*

 

Ouch, den er lei!

 

Ikke begynt på spillet enda, straks ferdig med Arkham Asylum. Boksen var fin, men sett bort i fra statuen var innholdet litt vel skuffende. Ti i stil og nesten null i innhold.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Da blir det peiskos med Batman ikveld.

 

Jeg vil heller ha peiskos med Catwoman. :p Men for å ta et lite førsteinntrykk: Har spilt en del timer i dag og storkoser meg. (bare se på klokkeslettet når denne posten ble skrevet...) ;) Batman er i storform, men jeg foretrekker faktisk å spille som Catwoman. Det er mye av det samme som Batman, men hun har definitivt sine egne sider som gjør oppdragene hennes til en forfriskende variasjon. Faktisk hadde jeg ikke hatt noe imot et eget Catwoman-spill fra de samme folkene som lagde dette og Arkham Asylum. På den annen side har de jo snakket om et Superman-spill, så det kan jo bli interessant. :) Det er absurd mange referanser til diverse DC-greier (selv Zsazs dukker opp, uten å si mer enn det), grafikken er på topp, historien er knallgod og det er veldig mye å gjøre. Jeg sliter noe sinnsvakt med en AR Training, men selv etter minst tyve forsøk uten å klare det føler jeg at det er min egen feil at jeg sliter. I tillegg har de klart å gjøre karakterene ganske forskjellig fra de vi er vant med (selv fra AA i noen tilfeller), og de fleste er langt mer realistiske enn de bruker å være, Men likevel er det helt klart de samme karakterene vi er vant med. (digger det nye kostymet til Catwoman, f.eks.) Arkham Asylum var bra, men Arkham City er nær perfeksjon. Det blir nok en del timer i Arkham i morra. inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt i noen timer selv føler jeg at Arkham Asylum føles som en demo i forhold. For et spill!

 

Fantastisk produksjonsnivå i alle ledd, stemmeskuespillet er godt, musikken er flott og lydbildet ellers er konge.

 

Men spørsmålet mitt blir, klager du fremdeles over at det er så "mange" superskurker i spillet nå?

Lenke til kommentar

Spillet skulle egentlig kommet i går (synes jeg i hvert fall), så det første jeg gjør i dag er å sjekke postkassa. Av en eller annen grunn står jeg med en sterk følelse av at hentelappen ikke ligger der ... løfter lokket og ser en hvit lapp, "YES!". Fyker ned på senteret for å hente spillet, står nesten og tripper forran skranka, men dama i skranken begynner å se litt rar ut når hun søker etter pakka. Ser på meg og sier den er sendt tilbake til oslo. Jeg står der sannsynligvis med et uttrykk blanda av "WTF", og "Ja, selvfølgelig er det sendt tilbake" og "WTF".

 

Høres helt sikkert forever alone aktig ut, men jeg hadde seriøst gleda meg til å geeke Batman i helga, for en nedtur. Hadde visst blitt sendt tilbake pga fakturagrunnlag, noe jeg synes er rart da jeg betalte spillet online da jeg bestilte det. Har vært på Expert her og de har det selvfølgelig ikke inne. Prøvd å ringe til Elkjøp i fire-fem minutter uten svar (drittbutikk), så får vel bare kjøre bort og håpe at i hvert fall de har spillet.

 

Kommer til å dø litt inni meg om jeg må vente til neste uke for å spille, spesielt siden jeg ikke har en dritt å gjøre i helga.

 

 

 

[/Whining]

Lenke til kommentar

@Mahavishnu: Det er for tidlig å si, ettersom jeg ikke har møtt så mange enda.

 

 

Pingvinen, Jokeren og Harley Quinn har jo fått sin grundige introduksjon, mens Two-Face foreløpig har fått et mer kortvarig øyeblikk på skjermen (regner med å se mer av ham seinere). Victor ZsasZ har ringt meg et par ganger (noe jeg føler ødelegger litt av flyten av oppdraget jeg er på nå, å spore opp Mr. Freeze) og jeg har så vidt rørt borti Deadshot sin historielinje

 

 

Foreløpig føler jeg vel at det er håndtert forholdsvis bra, men jeg håper de håndterer hovedoppdrag kontra sideoppdrag litt løsere senere i spillet, jeg føler historien mister litt flyt samtidig som sideoppdragene ikke får den oppmerksomheten de fortjener når jeg gjør dem mest for å komme tilbake til historien.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...