ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 360 har 1080p jo. Man kan også spille Batman i 3D. Som sagt er det stor sjanse for at grafikken ikke er forskjellig fra konsoll til PC, dersom det kan være dårlig konsoll port. Det er faktisk noe jeg regner med. Du driter deg ut på dette forumet forresten Det vil selvfølgelig ikke rendres i 1080p, og PC vil selvfølgelig ha bedre grafikk. Vennligst sett deg inn i det tekniske rundt dette. AtW 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City. Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen! t PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg . Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC . Det er min mening da. Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360. Hadde du følgt med litt så hadde du sett at jeg skrev at det var min mening. Games for Windows Live er veldig dårlig, og grafikken blir så vidt bedre. Xbox og PS3 kan og spille i 3D og 1080p, dessuten så er 3D'en sikkert ikke så sykt bra. Grafikk er ikke alt. Games for Windows kommer til å voldta deg. Hardt. Kos deg. Nei 360 og PS3 spill har ikke 1080p. 3D i 1080p på konsollene, ja den var ny. Det stemmer heller ikke. Konsollene har 720p eller mindre i samtlige spill, så dermed må jeg ha det til PC. Vil ha både flott grafikk og gameplay GFWL har fungert hos meg hele tiden uten noen problemer Toman har forøvrig helt rett. Finnes et fåtall (du kan telle på 1 hånd) spill som er rendret i 1080p, alle andre er i 720p, også noen lavere, sånn som cod. Selvfølgelig arkham city kunne sett bedre ut på PC, enn hva det kommer til å gjøre. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på oppløsning men på textures etc, men uansett det vil jo flyte bedre på en PC samt du får det lille ekstra ut ifra grafikken. Og GFWL, er ikke så ille som det en gang var. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City. Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen! t PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg . Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC . Det er min mening da. Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360. Hadde du følgt med litt så hadde du sett at jeg skrev at det var min mening. Games for Windows Live er veldig dårlig, og grafikken blir så vidt bedre. Xbox og PS3 kan og spille i 3D og 1080p, dessuten så er 3D'en sikkert ikke så sykt bra. Grafikk er ikke alt. Games for Windows kommer til å voldta deg. Hardt. Kos deg. Nei 360 og PS3 spill har ikke 1080p. 3D i 1080p på konsollene, ja den var ny. Det stemmer heller ikke. Konsollene har 720p eller mindre i samtlige spill, så dermed må jeg ha det til PC. Vil ha både flott grafikk og gameplay GFWL har fungert hos meg hele tiden uten noen problemer 360 har 1080p jo. Man kan også spille Batman i 3D. Som sagt er det stor sjanse for at grafikken ikke er forskjellig fra konsoll til PC, dersom det kan være dårlig konsoll port. Det er faktisk noe jeg regner med. Ikke drit deg ut mer vær så snill, kompetanse nivået ditt er ikke akkurat kjempe. xbox har en hardware (up)scaler (ps3 har bare en software scaler, om jeg husker rett) og derfor vil det ståd når du trykker info på remote din mens du fks spiller forza 4 at det er 1080p, men kilden er 720p. ALLTID, det er bare xboxen som skalerer. Og det får du nada bedre kvalitet av. Så slutt å snakk dritt. Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Ok så kanskje har PC versjonen en smule bedre grafikk. Poenget mitt er at det ikke er verdt og vente en måned ekstra for 2% bedre grafikk og dårligere opplevelse gjennomg Games for Windows Live. Som jeg sa tidligere er det min mening, og "kompetansenivået" mitt er stort nok til at jeg kan respektere andres' meninger, men det betyr ikke at jeg ikke har mine egne meninger. Jeg mener at Games for Windows Live ikke er verdt den såkalte episke grafikken dere snakker om. Og Henrikrox: Ikke skriv så snobbete, kompetans nivået mitt er ikke akkurat kjempe? P.S: Ingen bryr seg om du har iPad, hvilken telefon og datamaskin du har. Jeg kan også ty til person angrep. Endret 17. oktober 2011 av erobbity Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Åh herregud nerdene kriger på forum .... Han driter jo seg ikke ut ? Han tenker bare på oppløsningen, det vet sikkert du også. At han ikke vet at spillene kjører native 720 oppløsning og oppskaleres er ikke noe han driter seg ut med. Uansett 720 så vil grafikken se storslagent ut på konsoll. På PC sitter man sikkert med 24" eller 27" (Noen ekstremt få) mens på konsoll sitter man med LED 50" gjerne. Man skal sitte veldig nærme tv'en for å se forskjell mellom 720 og 1080. Foretrekker uansett PC siden mus og tastatur er overlegent analogstyring i slike spill føler jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ok så kanskje har PC versjonen en smule bedre grafikk. Poenget mitt er at det ikke er verdt og vente en måned ekstra for 2% bedre grafikk og dårligere opplevelse gjennomg Games for Windows Live. Som jeg sa tidligere er det min mening, og "kompetansenivået" mitt er stort nok til at jeg kan respektere andres' meninger, men det betyr ikke at jeg ikke har mine egne meninger. Jeg mener at Games for Windows Live ikke er verdt den såkalte episke grafikken dere snakker om. Hvem sa noe om "episk grafikk" på PC? Det er forøvrig greit å ha egne meninger, men noen påstander er objektivt feil. PC-versjonen vil ha bedre grafikk, bedre framerate, raskere lastetider, og flere kontrollmuligheter, om det er verd å vente på er jo opp til den enkelte. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Åh herregud nerdene kriger på forum .... Han driter jo seg ikke ut ? Han tenker bare på oppløsningen, det vet sikkert du også. At han ikke vet at spillene kjører native 720 oppløsning og oppskaleres er ikke noe han driter seg ut med. Uansett 720 så vil grafikken se storslagent ut på konsoll. På PC sitter man sikkert med 24" eller 27" (Noen ekstremt få) mens på konsoll sitter man med LED 50" gjerne. Man skal sitte veldig nærme tv'en for å se forskjell mellom 720 og 1080. Foretrekker uansett PC siden mus og tastatur er overlegent analogstyring i slike spill føler jeg. Blir vel som man ser det, det er ihvertfall lite lurt å gå såpass hardt ut og være så breial når man har såpass lite teknisk innsikt i problemstillingen. Forøvrig så kan man jo koble både xboxen og PCen til akkurat den type skjerm eller TV man ønsker, hvor stor vinkel skjermen din dekker vil derfor være sterkt individuelt. Personlig spillte jeg enere med joypad, etter å ha prøvd begge deler. AtW Endret 17. oktober 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ok så kanskje har PC versjonen en smule bedre grafikk. Poenget mitt er at det ikke er verdt og vente en måned ekstra for 2% bedre grafikk og dårligere opplevelse gjennomg Games for Windows Live. Som jeg sa tidligere er det min mening, og "kompetansenivået" mitt er stort nok til at jeg kan respektere andres' meninger, men det betyr ikke at jeg ikke har mine egne meninger. Jeg mener at Games for Windows Live ikke er verdt den såkalte episke grafikken dere snakker om. Hvem sa noe om "episk grafikk" på PC? Det er forøvrig greit å ha egne meninger, men noen påstander er objektivt feil. PC-versjonen vil ha bedre grafikk, bedre framerate, raskere lastetider, og flere kontrollmuligheter, om det er verd å vente på er jo opp til den enkelte. AtW Jeg siterte ingen på episk grafikk. Jeg skrev simpelthen at jeg ikke syntes GFWL var verdt den lille grafikk oppgraderingen. Så om jeg hadde feil på noe om oppløsningen til xbox 360 så kan vi bare viske ut hva jeg mente i diskusjonen? Om du skriver noe feil så er meningen din invalid? Selvsagt er det opp til den enkelte.. Og om PC versjonen vil ha bedre grafikk, bedre framerate og raskere lastetider er jo egentlig opp til datamaskinen det er snakk om. Så da er vel ditt innlegg verdt nada? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei, riktig så når du skriver "den såkalt episke grafikken dere snakker om", så er det bare noe du fant på der og da? Har forsåvidt ikke sagt att alle meningene dine er "invalide". Men noe av det du sier er rett og slett feil. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tror jeg kommer til å bestille Arkham City på Xbox 360 imens venter på PC versjonen, og da skal jeg ha Collector's Edition av spillet Så når jeg får PC versjonen selger jeg bare X360 versjonen. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Æsj, de har ikke sendt CE`n min fra cdon ennå Hadde håpet jeg kanskje skulle få spillet på torsdag... Vel, så lenge de får sendt det i morgen så jeg får det til fredag skal jeg vel klare meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke hørt noe fra CDON selv. Regner med at de sender den i morgen! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Game sendte meg en melding: Det er utsolgt for Batman AC CE, men fortsatt reserverte de pengene mine. Makan for en butikk. Skal ikke bruke dem mer. Ringte de og de sa de hold på å pakke ned varene så får jeg den emailen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare jeg som ikke har fått soundtrack CDen i Batman Arkham City Limited Edition? Game sendte meg en melding: Det er utsolgt for Batman AC CE, men fortsatt reserverte de pengene mine. Makan for en butikk. Skal ikke bruke dem mer. Ringte de og de sa de hold på å pakke ned varene så får jeg den emailen Ikke hold pusten, jeg har verken fått soundtracket mitt eller den ene kostyme skinnet jeg skulle ha, koden er "invalid". *sigh* No more Game.no -.-" Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Phew, da hadde cdon endelig fått sendt CE`n min. Var nervøs for at jeg ikke kom til å få CE i det hele tatt en stund. Syns fortsatt jeg skulle ha fått spillet til release som vel er i morgen? Men så lenge jeg får det jeg har bestilt så er lørdag greit. Skal jobbe hele tiden frem til da uansett Endret 20. oktober 2011 av NrNine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ah, fått mail fra CDON selv! Står ingenting om at det er CE som er sendt, men jeg har ikke hørt noe annet så får bare anta det. De har tydeligvis solgt ut alle, for det er ikke lenger mulig å bestille den lenger fra den butikken. Jeg gir ikke helt opp håpet om at vi kan få den i morgen, jeg bor såpass nært grensa at jeg nok kan få det i morgen. Det har jo alt begynt på utreisen. Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ah, fått mail fra CDON selv! Står ingenting om at det er CE som er sendt, men jeg har ikke hørt noe annet så får bare anta det. De har tydeligvis solgt ut alle, for det er ikke lenger mulig å bestille den lenger fra den butikken. Jeg gir ikke helt opp håpet om at vi kan få den i morgen, jeg bor såpass nært grensa at jeg nok kan få det i morgen. Det har jo alt begynt på utreisen. Hvor bor du? Det ble sendt fra CDON i dag, men det er jo Steelbook edition så det er nok brevpost. Jeg bor i Rogaland, er det sjanser for at jeg får spillet i morgen? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Ah, fått mail fra CDON selv! Står ingenting om at det er CE som er sendt, men jeg har ikke hørt noe annet så får bare anta det. De har tydeligvis solgt ut alle, for det er ikke lenger mulig å bestille den lenger fra den butikken. Jeg gir ikke helt opp håpet om at vi kan få den i morgen, jeg bor såpass nært grensa at jeg nok kan få det i morgen. Det har jo alt begynt på utreisen. Er rimelig sikker på at det er CE som er sendt (selv om det ikke står i mailen min eller) for hværtfall jeg har fått sporingsnummer. Det får jeg bare hvis pakken er for stor til å levere i postkassa. Dark Souls LE f.eks. fikk jeg sendt direkte hjem i postkassa fra cdon, men ble da ikke pakkesporet. Tviler på at jeg får den i morgen, posten har tydeligvis ikke mottatt pakken fra cdon ennå, bare mottatt beskjed om levering og jeg bor i Trondheim. Endret 20. oktober 2011 av NrNine Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hurrah til Gamezone som sendte det igår. Da blir det peiskos med Batman ikveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har fått spilt en stund nå (ca 2 timer), og det virker utroooolig toit! Selv om jeg har blitt drept et par ganger på Hard, så anbefaler jeg alle Arkham Asylum veteraner å begynne på dette, jeg har ikke spilt orginalen på veldig lenge så er nok bare ute av form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå