Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Men synes det er helt idiotisk at de har utsatt pc-versjonen, for spillet er jo ferdig. Det følger jo med i skjermkort.

Man får vel bare en kode for å laste det ned. Slik var det med GPU-tilbudet for AA.

Tja, jeg vet ikke. Det må nesten Wizzlee si noe om da det er han som har spillet :p

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City.

Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen!

t

PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg :p. Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC :p. Det er min mening da.

Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p

Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360.

Hadde du følgt med litt så hadde du sett at jeg skrev at det var min mening. Games for Windows Live er veldig dårlig, og grafikken blir så vidt bedre. Xbox og PS3 kan og spille i 3D og 1080p, dessuten så er 3D'en sikkert ikke så sykt bra. Grafikk er ikke alt. Games for Windows kommer til å voldta deg. Hardt. Kos deg.

Lenke til kommentar

Men synes det er helt idiotisk at de har utsatt pc-versjonen, for spillet er jo ferdig. Det følger jo med i skjermkort.

Man får vel bare en kode for å laste det ned. Slik var det med GPU-tilbudet for AA.

Tja, jeg vet ikke. Det må nesten Wizzlee si noe om da det er han som har spillet :p

Hæ? jeg har ikke lastet det ned enda, gjør det imorgen når jeg har bygd pc. :)

Lenke til kommentar

Hæ? jeg har ikke lastet det ned enda, gjør det imorgen når jeg har bygd pc. :)

Var usikker på om det var en fysisk kopi som fulgte med skjermkortet eller om det var en kode slik at du kunne laste ned. Men da er det greit. Jeg tror ikke du får lastet det ned før det slippes.

Lenke til kommentar

Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen!

t

PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg :p. Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC :p. Det er min mening da.

Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p

Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360.

Hadde du følgt med litt så hadde du sett at jeg skrev at det var min mening. Games for Windows Live er veldig dårlig, og grafikken blir så vidt bedre. Xbox og PS3 kan og spille i 3D og 1080p, dessuten så er 3D'en sikkert ikke så sykt bra. Grafikk er ikke alt. Games for Windows kommer til å voldta deg. Hardt. Kos deg.

Nei 360 og PS3 spill har ikke 1080p. 3D i 1080p på konsollene, ja den var ny. Det stemmer heller ikke. Konsollene har 720p eller mindre i samtlige spill, så dermed må jeg ha det til PC. Vil ha både flott grafikk og gameplay

GFWL har fungert hos meg hele tiden uten noen problemer

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det har tydeligvis også skjedd noe med GFWL, jeg spilte det første på PC og fikk rundt 6-700 G, men når jeg starter det på 360 nå (for første gang) har jeg 0.

Ingen stor sak i og med at jeg bryr meg lite om achievements, men det er tydeligvis noe som har blitt borte i systemet.

Lenke til kommentar

Hei Erik! Dette er fordi PC og X360 versjonen lagres som to forskjellige på lista di, så nå har du både PC achievements og X360 achievements på lista di. Du mistet altså ingenting, men du får stacket de istedenfor ;)

Ah ok. Da forstår jeg!

Er jeg den eneste som egentlig ikke liker slossesystemet? Fantastiske animasjoner, men det er alt for mye slow-motion for at jeg klarer å finne en flyt, og det ender alltid opp med en kombo på 3-4 slag før jeg får litt juling eller overvinner alle. Fikser ikke de raske temposkiftene over hodet, jeg finner ingen rytme eller teknikk.

Lenke til kommentar

t

Nei 360 og PS3 spill har ikke 1080p. 3D i 1080p på konsollene, ja den var ny. Det stemmer heller ikke. Konsollene har 720p eller mindre i samtlige spill, så dermed må jeg ha det til PC. Vil ha både flott grafikk og gameplay

GFWL har fungert hos meg hele tiden uten noen problemer

360 har 1080p jo. Man kan også spille Batman i 3D. Som sagt er det stor sjanse for at grafikken ikke er forskjellig fra konsoll til PC, dersom det kan være dårlig konsoll port. Det er faktisk noe jeg regner med.

Endret av erobbity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...