Muggkaare Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ah, fy faen, det gjorde jeg og. Faen for no opplegg. Minner meg igrunn om Eternal Darkness, akkurat det. Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå har jeg spillet, men for ikke spilt før søndag Hvor bestilte du det i fra, siden du har det nå? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nå har jeg spillet, men for ikke spilt før søndag Hvor bestilte du det i fra, siden du har det nå? Jeg kjøpte et skjemkort og det fulgte med Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City. Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente! Endret 15. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Til PC? PC versjonen kommer jo ikke ut før i November? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Til PC? PC versjonen kommer jo ikke ut før i November? Skal jeg ta bilde av det? Lenke til kommentar
erobbity Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City. Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen! t PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg . Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC . Det er min mening da. Har du coveret eller en Steam code? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City. Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen! t PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg . Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC . Det er min mening da. Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ahh fikk det i posten i dag. Takk til Gamezone for sin (som normalt) superbe levering! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er en smule misunnelig nå Lakus. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jævla surt at PC-versjonen er utsatt. Skal vedde på at det blir en dårlig port, så er litt usikker på om jeg skal gå for konsollversjonen likevel. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Skal vedde på at det blir en dårlig port. Hva får deg til å tro det? Den første var jo veldig fin å spille på pc. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jepp. Litt kronglete kontrolloppsett, men det gikk da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Just a feeling. Håper såklart ikke det, og kommer nok til å vente på PC-versjonen tross alt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg spilte AA på pc med en X360-kontroller, og det funket så bra at jeg bestilte AC til X360. Om det får litt bedre grafikk på pc bryr meg ikke. Men synes det er helt idiotisk at de har utsatt pc-versjonen, for spillet er jo ferdig. Det følger jo med i skjermkort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er en smule misunnelig nå Lakus. Var det jeg regnet med at enkelte ville bli. Så da må man jo gni det inn litt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har de som har fått det med skjermkort testa det? Kanskje det er noen problemer med det, og at de prøver å pusse det opp litt før release? Må da være en grunn til at det er utsatt. Første spillet har jeg både på PC og 360, fulgte med en Eidos-pakke jeg kjøpte på Steam, men spilte det på 360 siden jeg hadde så fucka skjermkort da. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Men synes det er helt idiotisk at de har utsatt pc-versjonen, for spillet er jo ferdig. Det følger jo med i skjermkort. Man får vel bare en kode for å laste det ned. Slik var det med GPU-tilbudet for AA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå