Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City.

Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen!

t

PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg :p. Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC :p. Det er min mening da.

Har du coveret eller en Steam code?

Lenke til kommentar

Jeg må ta det med ro med Batman Arkham City.

Venter på den utsatte PC versjonen. Skal ha den versjonen pga 360 kontroller, 1920x1080p og 60 FPS. Det er derfor jeg skal klare å vente på en beste versjonen!

t

PC versjonen blir nok den verste versjonen, ikke for å skuffe deg :p. Det er usikkert om PC versjonen får DLC, kontrollene med tastatur er verre, og, om du skal bruke kontroll syns jeg dessuten at det ikke er gøy å samle achievements på PC :p. Det er min mening da.

Har du fulgt med litt så hadde du skjønt at PC versjonen blir best. Jeg har X360 kontroller til PCen, koblet også til min Full HD skjerm. Pluss skal jeg spille med 3D i 1080p

Jeg kan logge inn med games for windows live og få achivements som blir da lasta opp til min gamertag på Xbox 360.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har de som har fått det med skjermkort testa det? Kanskje det er noen problemer med det, og at de prøver å pusse det opp litt før release? Må da være en grunn til at det er utsatt.

Første spillet har jeg både på PC og 360, fulgte med en Eidos-pakke jeg kjøpte på Steam, men spilte det på 360 siden jeg hadde så fucka skjermkort da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...