Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Sweet!

Har alltid likte Bane helt siden jeg fant ut av hans historie, og han og Batman går langt tilbake. Dessverre blir han alltid avspist med å være en tanketom muskelbunt, noe som overhodet ikke stemmer med originalkarakteren.

Dette høres utrolig kult ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra med Bane også. En av favorittkarakterne mine i DC-universet han og. Glad for at Bane er med i den siste Batman-filmen til Christopher Nolan, spesielt ettersom han blir spilt av en bra tøff skuespiller som Tom Hardy.

Liker godt "roosteren" til Arkham City, godt for en som har et større forhold til universet til DC, og spesielt de karakterne rundt Batman.

Går rykter at Killer Croc er også tilbake i Arkham City, da Steven Blum som voicet han i Arkham Asylum er med igjen i dette spillet.

De jeg har fått med meg meg til nå som er med i Arkham City som jeg kan huske hvertfall, ved unntak av Gordon og Batman.

Fra Arkham Asylum

Posion Ivy

The Joker

Harley Quinn

Creeper

Bane

Victor Zsasz

Nye

The Riddler

Catwoman

Posion Ivy

The Joker

Harley Quinn

Creeper

Alfred (riktignok ikke en badguy)

Mr. Freeze

Robin (bare i challange-maps visstnok)

Calender Man

Solomon Grundy

Talia al Ghul

The Penguin

Er også mulig for at Black Mask er med, men ikke bekreftet enda.

Lenke til kommentar

Sweet!

Har alltid likte Bane helt siden jeg fant ut av hans historie, og han og Batman går langt tilbake. Dessverre blir han alltid avspist med å være en tanketom muskelbunt, noe som overhodet ikke stemmer med originalkarakteren.

Dette høres utrolig kult ut!

Faen, nå blei jeg sittende å lese wikipedia infomasjon om DC karakterer i en time igjen :p

Bane jobbet jo faktisk like mye med batman som mot ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Bane er også den eneste som har greid å sette Batman ute av spill ved å brekke ryggen hans. Det er derfor jeg savner en seriøs Bane i medier utenfor tegneserier, fordi han åpenbart er så mye mer enn en sinna brøleape.

Kan jo drømme om en god fremstilling i The Dark Knight Rises.

Lenke til kommentar

Usikker selv, er veldig interessert i den!

Det er kommet frem at alle Batman-skins som er forhandler-relaterte vil bli tilgjengelige som DLC etter en stund, noe som er i tråd med trenden vi har sett tidligere dette året hvor i utgangspunktet låst DLC blir tilgjengelige for alle (f. eks. Mortal Kombat og L.A. Noire).

ss_preview_4czmN.png

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å få så lite info om B:AC og den nye Batman filmen. Føler det ødelegger mye av spenninga når jeg allerede vet hvem som kommer til å være hovedskurken og medhjelperne i spillet, samt hvordan Bane og Catwoman ser ut. Bare det å i vite at de er med i filmen på forhånd ødelegger synes jeg, kommer bare til å sitte å vente på sexy Catwoman helt til hun kommer^^

Lenke til kommentar

Liker The Dark Knight Returns-kostymet. Men stemmen til Batman burde nesten endres litt når dette skinnet taes i bruk. Batman er liksom oppe i 50-60års aldern i The Dark Knight Returns. Om det ikke var eldre, husker ikke.

Batman Beyond er også med. Som er en helt annen enn Bruce Wayne som bruker drakta.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sitter å spiller gjennom Arkham Asylum og har gjort alle collectibles. Skal si dette spillet florer over av triva med godt over 50 referanser til forskjellige karakterer og skurker fra Batman-tegneseriene.

Sagt noe om hvordan de skal ha noe slikt denne gangen?

Black Man er gangske sikkert med i Arkham City(trossalt har han eget challenge-map.

batman-arkham-city-20110315025908777-000.jpg

(Fra en av trailerne)

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hallo dere. Hvor er diskusjonen rundt denne tittlen blitt av? I mean, for enhver som liker noe fra DC Comics bare er dette en fryd. Gleder meg til dette karaktergalleriet bestående av mange av mine favoritter.

GT.TV skal forresten natt til fredag sende en ny episode. I den episoden så er Batman: Arkham City "hovedfokusen" i episoden. De har tidligere hatt episoder dedikert til kommende spill slik som Bisohock: Infinitie, Saints Row: The Third og Gears of War 3 blant annet.

De skal også annonsere en ny villian, som jeg har en følelse av kan bli Black Mask. Som jeg allerede har postet et screenshot av fra en trailerne. Men ikke nødvendig at det er han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...