Elefantmesteren Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) har holdt på å laste ned siden klokka 12. i går nå... hvorfor kunne de ikke la oss pre-loade? tar jo himla lang tid og laste ned (17gb), spesielt siden det blir suspended hele tiden, og midlertidig stopper nedlastingen. har heldigvis bare igjen noen 400mb nå. Endret 26. november 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Til de av dere som spiller på PC. Hva slags settings skal jeg spille på med i5-2500k og gtx 570. Prøvde å spille på så og si det høyeste, men jeg fikk syke fps drops. Vet ikke om dette skyldes skjermkortet eller spillet. Hvis det ikke er spillet, hva slags settins bør jeg spille på? Vanskelig å spille når fps dropper til 3. Endret 26. november 2011 av Student of Life Lenke til kommentar
countingsheep Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Skru av DX 11. Dette gjorde susen for meg. PC DirectX 11 Issues Please Read Endret 26. november 2011 av countingsheep Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skru av PhysX også, men man har fortsatt noe stuttering når man flyr inn i nytt område. Det er spillet sin feil *host host konsollpest* som har gjort Warnerbros og RockSteady grådige og dermed er det PC brukerene som får den "dårligste" versjonen pr dags dato Det vil dukke opp patcher etterhvert, så spill spillet i DX9, det ser fortsatt bedre ut en konsollversjonene by miles, selv med loading issues Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har alt på max, unntatt DX11 som sendte benchmarken ned til 20 fps average, og det er mer enn godt nok for meg. Spillet ser strøkent ut. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vurderer å kjøpe Batman 1 og 2 nå, men hvor lang tid tar det sånn ca å spille gjennom story mode? er så lei av spill som blir rundet etter et par dager.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble nettopp ferdig med Main Story i Arkham City, men det er fortsatt massevis å gjøre. Et fantastisk spill så langt, som jeg lett kan anbefale videre. Alle karakterene, detaljene i byen, stemmearbeidet, gameplay. Dette spillet har alt jeg leter etter i et godt spill iallefall. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg regner med at det vil være Dx11 etterhvert?! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror jeg har en bug på PC, skal inn i byggninga til mister freeze. Er en port som skal gå litt opp når jeg skyter "strøm" på den. Men den rikker seg ikke, noe jeg har oversett eller en bug? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Prøv å skyt med den andre styrken. Du kan velge å skyte strøm som sender dører opp eller ned, prøv den andre knappen. Er det politistasjonen det er snakk om så må du gå inn bak om Freeze har fryst igjen hoveddøra. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Fikk det til! Endret 29. november 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 For et makkverk av en konsollport. Herregud. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Laghelvete av en annen verden, og det med alt av innstillinger på low. Og DX9. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvilke specs kjører du med da? For min del fløt alt perfekt, ikke med DX11 selvfølgelig, men det var jeg ikke alene om. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 AMD Athlon II X4 645 AMD Radeon HD 6750 4 GB RAM Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Merkelig. Høres ut som et driverproblem, så jeg ville ikke ha skyldt på spillet før alt annet er utelukket. Men du har helt sikkert prøvd alt som kan prøves for å fikse problemet. Syns synd på dine vegne som ikke får nyte denne skjønnheten. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har spillet på steam, lurer på om jeg skal gidde og laste det ned. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har aktiveringskoden ett eller annet sted. Lurer på om jeg gidder å leite etter den Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Nå har jeg bare prøvd spillet i 15 minutter, og en ting skal de virkelig ha, og det er at dette spillet er abselutt helt vanvittig SYKT i 3D! Blandet med den gode grafikken tar spillet seriøst pusten fra meg. WOW! Endret 1. desember 2011 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå