Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt igjennom spillet, og jeg kan med glede si at dette er ett av de beste spillene jeg har spillt noen gang.

 

Nå kommer jo mye av gleden fra at jeg er en skikkelig Batman-fan (noe som avataren min sikkert ikke legger skjul på). Joker er enda herligere enn forrige gang, og denne gangen er så og si alle hovedskurkene med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir vel nesten bare en gjentagelse av min forrige post i tråden, men jeg klarer ikke la være...

I mine 15år som dedikert gamer av alle slags spill i alle sjangre kan jeg ikke komme på mer enn 2-3 spill som har gitt meg en like herlig opplevelse! Når jeg sier dette er jeg bare cirka 50% ferdig med story. Kommer opptil flere spill fremover jeg har stor tro på (Skyrim, Assassins Creed :R, Saints Row 3, Star Wars TOR ++) men har SVÆRT vanskelig for å tro at noen av de klarer å toppe opplevelsen min med dette fantastiske spillet. Har alltid vært fan av batman universet, men nå har jeg blitt nyfrelst og supernerd! Ber på mine knær om at det kommer ett tredje spill i serien hvor de bare gjør mer av det samme, men kanskje denne gangen går for Gotham City :D *Våte drømmer*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste det der, er konsollsyken som ødelegger for PCen. Dette har vi sett ved flere anledninger, noe som er surt for oss som har meget sterke pcer og kjøres garantert bedre en konsollene. De tok den utsettelsen for å sikre konsollsalget pluss å lage DLC.

 

Spillet var nok ferdig til PC når de slapp spillet på konsollene, og de har ikke gjort noe som helst med PC utgaven som de sa. Tok sjansen med å kjøpe det på Steam uansett :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Oppdatering på min forrige post.

 

Du må visst bruke Windows Live for å låse opp save game slots i spillet. Flott at du ikke får beskjed om det idet hele tatt under installering eller i de 4-5 timene du sitter å spiller og tror at spillet saver progressen din :p

 

Jeg startet opp spillet fra Steam etter installering og fikk aldri så mye som et hint om at jeg måtte bruke Windows Live. "Auto saving ... " sto det både titt og ofte, så hvordan skal en stakkar egentlig skjønne at noe mangler?

 

Nå har jeg brukt ca 2 timer på å få installert Windows Live (med diverse error beskjeder og piss) og oppdatert 2 ganger selv om jeg visst nok lastet ned siste versjon til å begynne med. Men nå kan jeg endelig save i spillet. HURRA!

Endret av thomasrh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...