Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Klarte en av de nå. Spengte to og gikk rett på de andre. Mistet en del helse, men hadde fullt oppgradert heldigvis. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jepp, gjorde akkurat det samme selv hehe. Den like under A'en i Amusment Mile om du ser på kartet?? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jepp. Det er en av de i Industrial District også som jeg nettopp tok. Begynner å bli tomt på kartet nå. Finner ingen flere grønne menn jeg kan avhøre heller. Endret 27. oktober 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har ved uhell tatt ut to grønne menn. Jævlig bittert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 De kommer tilbake. Har gjort det selv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Egentlig en teit mekanikk, for du kan ikke bare gå rett på avhør av dem - du må sloss med de først. Nevermind, det er visst litt mer situasjonsavhengig. Men de skal være ganske alene først. Lønner seg også å avhøre alle du kommer over så ofte som mulig, først nå - etter sikkert 20 avhør av folk i naboområdene - får jeg informasjon om Amusment Mile. Noen som vet hva som skjer med Calendar Man? Det er en achievement tilknyttet ham, og han prater mye om Halloween - "come see me on Halloween" blant annet. Tror faktisk ved nærmere detektivarbeid (også kjent som "tankevirksomhet") at man faktisk må besøke ham på de datoene som står på kalenderen ved cella hans (som er svaret på en av gåtene i court house), og de er spredd fra november til septmeber, det er ingen ringer rundt en dag i i oktober. Endret 29. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Husk å besøke Calendar Man i dag! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det han som sitter i den cellen helt alene? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jepp, i Courthouse der spillet begynner. Plutselig valgt også Identity Theft-oppdraget å fungere også, det løste seg rimelig fort så fort andre offer valgte å presentere seg. Tok jaggu meg lang tid. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Går vel an å få stilt om datoen på konsollen til de forskjellige dagene, og så besøke han på hver? Jeg spilte ikke i går, så hadde vært kjipt å måtte vente et helt år på å få besøkt han på Halloween Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, det er nok ikke verre enn som så. Uansett er det en dag i måneden frem til neste år, så om du ikke gjorde det nå så får du bare en dag ekstra om et år. Burde være overkommelig Egentlig en ganske morsom achievement! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Den kalenderen som henger på veggen har jo flere datoer ringet rundt, inkludert 31.Oktober. Tipper det er flere slike easter eggs^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Som nevnt tidligere, det er en achievement å snakke med Calendar Man på de dagene med ring rundt. Neste er thanksgiving, noe calendar Man fortalte i går (Will you come to give thanks Batman? You have a lot to be thankfull for"). Var ganske artig å snakke med ham i går, han kom haltende frem til glasset og fortalte om den gangen Joker slapp ut alle fangene fra Arkham Asylum og folk og drapsmenn festet side om side - og alt var fint helt til maskene kom av. Antar det er en stripe, uansett er det en skremmende tanke hehe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, merket meg det. Innbiller meg han ordla seg litt annerledes hos meg, men mulig jeg husker feil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mulig det er jeg som husker feil også, essensen er i hvert fall der Lurer litt på om jeg ikke bare skal fyre opp New Game+. Litt irriterende å gi seg på de 40 siste Riddler-tingene, men pytt sann - kan jo hende jeg finner ut av det under veis også. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Release for PC er vel først i november, det er der problemet ditt ligger :-) Ok, takk. Er det kode du fikk for for og kjøpe GPU? Fikk kode selv. Og den funket og legge inn på steam. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Release for PC er vel først i november, det er der problemet ditt ligger :-) Ok, takk. Er det kode du fikk for for og kjøpe GPU? Fikk kode selv. Og den funket og legge inn på steam. Ok, da prøver jeg nå, takk! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mulig det er jeg som husker feil også, essensen er i hvert fall der Lurer litt på om jeg ikke bare skal fyre opp New Game+. Litt irriterende å gi seg på de 40 siste Riddler-tingene, men pytt sann - kan jo hende jeg finner ut av det under veis også. Du kan jo kjøre på med den ekstra game greia som gjør det vanskeligere? Så slipper du å lage et helt nytt game tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Faen altså, 100% på story å 59% på alt det andre, Alle sidemissions utenatt The Riddler åsså får jeg korrupt data på PS3'n. Jaja, jævla bra spill i allefall. Noen som har merket at en nevner masse tall på radioen som går på repeat? Edit: Savegame ble tydeligvis ikke sletta, flaks. Endret 2. november 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 @Alt-Ctrl: Ja, det er NG+ jeg prater om. Får se om Uncharted 3 kommer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå