Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig en teit mekanikk, for du kan ikke bare gå rett på avhør av dem - du må sloss med de først.

 

Nevermind, det er visst litt mer situasjonsavhengig. Men de skal være ganske alene først.

 

Lønner seg også å avhøre alle du kommer over så ofte som mulig, først nå - etter sikkert 20 avhør av folk i naboområdene - får jeg informasjon om Amusment Mile.

 

Noen som vet hva som skjer med Calendar Man? Det er en achievement tilknyttet ham, og han prater mye om Halloween - "come see me on Halloween" blant annet.

Tror faktisk ved nærmere detektivarbeid (også kjent som "tankevirksomhet") at man faktisk må besøke ham på de datoene som står på kalenderen ved cella hans (som er svaret på en av gåtene i court house), og de er spredd fra november til septmeber, det er ingen ringer rundt en dag i i oktober.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, det er en achievement å snakke med Calendar Man på de dagene med ring rundt. Neste er thanksgiving, noe calendar Man fortalte i går (Will you come to give thanks Batman? You have a lot to be thankfull for").

 

Var ganske artig å snakke med ham i går, han kom haltende frem til glasset og fortalte om den gangen Joker slapp ut alle fangene fra Arkham Asylum og folk og drapsmenn festet side om side - og alt var fint helt til maskene kom av.

 

Antar det er en stripe, uansett er det en skremmende tanke hehe.

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som husker feil også, essensen er i hvert fall der :p

 

Lurer litt på om jeg ikke bare skal fyre opp New Game+. Litt irriterende å gi seg på de 40 siste Riddler-tingene, men pytt sann - kan jo hende jeg finner ut av det under veis også.

 

 

Du kan jo kjøre på med den ekstra game greia som gjør det vanskeligere? Så slipper du å lage et helt nytt game tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Faen altså, 100% på story å 59% på alt det andre, Alle sidemissions utenatt The Riddler åsså får jeg korrupt data på PS3'n.

Jaja, jævla bra spill i allefall. Noen som har merket at en nevner masse tall på radioen som går på repeat?

 

Edit: Savegame ble tydeligvis ikke sletta, flaks.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...