Deluze Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Release for PC er vel først i november, det er der problemet ditt ligger :-) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Release for PC er vel først i november, det er der problemet ditt ligger :-) Ok, takk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZF5cw6IKZ5Y Ser bra ut! Also, for de som er ferdige med historien - verdens tristeste Twitter i disse dager. https://twitter.com/#!/HamillHimself/status/126561371197419520 Endret 26. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har svaret på denne gåten i Steelmill? "What's a funny man without his box of tricks?". Har funnet alt der inne bare jeg finner svaret på den gåta. Har ikke løsningen, men noe som stort sett funger like bra. Når du er i kamp kan du ofte se en grønn fyr. Bare spar ham til slutt, så kan du avhøre ham og få vite hvor Riddler har gjemt alt mulig på kartet. Du må fortsatt løse gåten selv, men rett sted vil vises på kartet, så det er bare å gå dit og prøve seg frem til du finner løsningen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Har avhørt alle, så det er ikke det det kommer an på. Løsningen kom rett og slett ikke frem av fyren i Steelmill, og nå er det ikke folk der inne lenger. Har totalt 331 av 440 Riddler-challenges. Endret 26. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Also, for de som er ferdige med historien - verdens tristeste Twitter i disse dager. https://twitter.com/#!/HamillHimself/status/126561371197419520 Han hadde vel egentlig planer om at det første spillet skulle være hans siste som Jokern om jeg ikke tar feil. Glad han var med på et til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg husker han sa for en god stund siden at dette var det siste med hans Joker. Jeg er veldig glad for at de ga ham en skikkelig avreise! Elsker slutten på spillet, jeg opplever den som merkelig rar, oppløftende og trist. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fantastisk spill litt kort da tok bare 2 kvelder :!: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Noen som har svaret på denne gåten i Steelmill? "What's a funny man without his box of tricks?". Har funnet alt der inne bare jeg finner svaret på den gåta. Funnet ut av det? Holder på den den nå, men er helt blank Edit: Jeg fant ut av det. Endret 26. oktober 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Kom med løsningen da mann! Jeg begynner å bli gal av en Riddler-chalenge som tilsynelatende er bugga. Filmet en kjapp snutt med mobilen, noen som har noen tips? http://www.youtube.com/watch?v=nscRj0hLduU Endret 26. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare scan (hold inne LB) den lille boksen som har alt det utstyret oppi seg, blant annet et par solbriller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg regnet med at det var en boks, The Riddler og jeg deler stor fascinasjon for ordspill. Kan du si hvor denne boksen er også kanskje? Funnet litt fler trofeer nå, begynner å få tankegangen i hodet og det er lite som ikke lar seg løse med zipline-launhcer og grapnelhook-boost. Hadde et litte "haha-øyeblikk" i går, jeg gikk rett bort til en oppgave jeg har sett på flere ganger uten å skjønne driten, la ned litt sprengstoff og vips så var trofeet mitt. Fra frustrasjon til glede på så kort tid! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg husker han sa for en god stund siden at dette var det siste med hans Joker. Jeg er veldig glad for at de ga ham en skikkelig avreise! Elsker slutten på spillet, jeg opplever den som merkelig rar, oppløftende og trist. Det er bare små problemer med det der: For det første er det pengene som styrer. Betaler de ham nok gjør han nok en gjesteopptreden i alle fall. Kanskje et flashback, eller noe sånt. Og for det andre: Hvor mange ganger har folk i Gotham blitt drept, bare for å gjenoppstå enda sterkere? Sier ikke at Joker vil komme tilbake i neste spill, men det er ikke utenkelig om betalingen er bra nok. Men neste spill blir nesten garantert Superman, så det blir i såfall neste spill etter det. Med mindre vi får en Batman & Superman-greie, så klart. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har løsningen på problemet ditt Erik! Om du ser mot spørsmålstegnet, og på bygget forbi er det en dør du kan lukke ved å skyte på motoren med strømvåpenet, da kommer prikken frem 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg regnet med at det var en boks, The Riddler og jeg deler stor fascinasjon for ordspill. Kan du si hvor denne boksen er også kanskje? Funnet litt fler trofeer nå, begynner å få tankegangen i hodet og det er lite som ikke lar seg løse med zipline-launhcer og grapnelhook-boost. Hadde et litte "haha-øyeblikk" i går, jeg gikk rett bort til en oppgave jeg har sett på flere ganger uten å skjønne driten, la ned litt sprengstoff og vips så var trofeet mitt. Fra frustrasjon til glede på så kort tid! Den er rett på skrå fra hvor du finner den fryseoppgraderingen. Det er en radiobil og en gul and like bak esken. Hvor mange trofeer og gåter har du tatt? 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for hjelpen begge to! Skal se på det i kveld. Jeg regnet med at det hadde noe med det å gjøre, men må ha manipulert den døra feil vei (bruker bare den kjappe skytingen som regel). Har tatt 361. Nesten ferdig med predator, mangler den doble komboen til Catwoman og 50 meter rett ned som Batman. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet hvordan en tar de trofeene som er inne i bur og som har en hel del miner du må sprenge for å nå? En kan jo bare sprenge to, så skjønner ikke hvordan det er mulig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har gått ut i fra at jeg skal sprenge to og to og bare ta tiden til hjelp, men de kommer kanskje tilbake? Jeg har glemt å sjekke hehe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jepp, de kommer tilbake. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da er jeg mer usikker. Prøvd å bare skli inn og satse på å overleve? Krever sikker full armor om du ikke har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå