Gå til innhold

Batman: Arkham City - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har svaret på denne gåten i Steelmill?

 

"What's a funny man without his box of tricks?". Har funnet alt der inne bare jeg finner svaret på den gåta.

 

Har ikke løsningen, men noe som stort sett funger like bra.

 

 

Når du er i kamp kan du ofte se en grønn fyr. Bare spar ham til slutt, så kan du avhøre ham og få vite hvor Riddler har gjemt alt mulig på kartet. Du må fortsatt løse gåten selv, men rett sted vil vises på kartet, så det er bare å gå dit og prøve seg frem til du finner løsningen.

 

Lenke til kommentar

Jeg regnet med at det var en boks, The Riddler og jeg deler stor fascinasjon for ordspill. Kan du si hvor denne boksen er også kanskje? :p

 

Funnet litt fler trofeer nå, begynner å få tankegangen i hodet og det er lite som ikke lar seg løse med zipline-launhcer og grapnelhook-boost. Hadde et litte "haha-øyeblikk" i går, jeg gikk rett bort til en oppgave jeg har sett på flere ganger uten å skjønne driten, la ned litt sprengstoff og vips så var trofeet mitt. Fra frustrasjon til glede på så kort tid!

Lenke til kommentar

 

Jeg husker han sa for en god stund siden at dette var det siste med hans Joker. Jeg er veldig glad for at de ga ham en skikkelig avreise! Elsker slutten på spillet, jeg opplever den som merkelig rar, oppløftende og trist.

 

 

Det er bare små problemer med det der:

 

 

For det første er det pengene som styrer. Betaler de ham nok gjør han nok en gjesteopptreden i alle fall. Kanskje et flashback, eller noe sånt. Og for det andre: Hvor mange ganger har folk i Gotham blitt drept, bare for å gjenoppstå enda sterkere? Sier ikke at Joker vil komme tilbake i neste spill, men det er ikke utenkelig om betalingen er bra nok. ;) Men neste spill blir nesten garantert Superman, så det blir i såfall neste spill etter det. Med mindre vi får en Batman & Superman-greie, så klart. :)

 

Lenke til kommentar

Jeg regnet med at det var en boks, The Riddler og jeg deler stor fascinasjon for ordspill. Kan du si hvor denne boksen er også kanskje? :p

 

Funnet litt fler trofeer nå, begynner å få tankegangen i hodet og det er lite som ikke lar seg løse med zipline-launhcer og grapnelhook-boost. Hadde et litte "haha-øyeblikk" i går, jeg gikk rett bort til en oppgave jeg har sett på flere ganger uten å skjønne driten, la ned litt sprengstoff og vips så var trofeet mitt. Fra frustrasjon til glede på så kort tid!

 

Den er rett på skrå fra hvor du finner den fryseoppgraderingen. Det er en radiobil og en gul and like bak esken.

 

Hvor mange trofeer og gåter har du tatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen begge to! Skal se på det i kveld. Jeg regnet med at det hadde noe med det å gjøre, men må ha manipulert den døra feil vei (bruker bare den kjappe skytingen som regel).

 

Har tatt 361. Nesten ferdig med predator, mangler den doble komboen til Catwoman og 50 meter rett ned som Batman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...